اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد

11:49 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۹۱۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اختلاف مالی در پرونده ۱۲ میلیارد ریالی در ایلام به سازش منجر شد
رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: ستاد صبر و شورای حل اختلاف شهرستان ایلام موفق به ایجاد صلح و سازش در یک فقره پرونده مالی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال شد.

خبرگزاری میزان- عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام اعلام کرد: با تلاش و پیگیری بی وقفه هیئت مرکزی ستاد صبر استان و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ایلام، صلح و سازش در پرونده‌ای با موضوع اختلاف مالی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ستاد صبر و اعضای شورای حل اختلاف ایلام بر اساس وظیفه ذاتی خود برای ایجاد صلح و سازش در پرونده ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و طرفین این پرونده نیز با تأسی از سیره معصومین «ع» نسبت به مصالحه مبادرت کردند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین تأکید کرد: تحقق این دستاورد در کنار دیگر پرونده‌های منجر به مصالحه حاصل تلاش بی وقفه ستاد صبر، هیئت‌های صلح و اعضای شورا‌های حل اختلاف استان است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات‌البین از شاخص‌ترین توصیه‌ها و آموزه‌های دینی است و اگر روحیه گذشت و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعا موجب ارتقای امنیت روانی و نهادینه شدن اخلاق و معنویت در سطح جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *