گفت‌وگو|

هادی‌پور: ملی‌پوشان تکواندو در المپیک پرچمداری کردند/ افلاکی فشار زیادی را تحمل کرد

7:45 - 07 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۴۰۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هادی‌پور: ملی‌پوشان تکواندو در المپیک پرچمداری کردند/ افلاکی فشار زیادی را تحمل کرد
ملی‌پوش سابق تکواندو گفت: پیش‌بینی این نتایج را در پاریس نداشتم و خوشحالم المپین‌های ایران در پاریس پرچمداری کردند.

آرمین هادی‌پور در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج تکواندوکاران در بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: فکر نمی‌کردم نتایج آنقدر خوب باشد و به هر چهار مدال‌آور ایران تبریک می‌گویم. مسیر المپین‌ها خیلی سخت بود و قرعه مهران برخورداری که وحشتناک بود، اما خداراشکر که نتیجه خوبی حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی دو فینال در بخش مردان نداشتم، افزود: در المپیک باید همه چیز با هم چفت شود. فکر می‌کنم مدال اول که مبینا نعمت‌زاده کسب کرد خیلی به کمک بچه‌ها آمد تا به خودباوری برسند.

درست است تیم امسال ما جوان بود، اما تمام بازیکنان تجربه بین‌المللی داشتند

قهرمان سابق تکواندو ادامه داد: شاید ۱۰ بار دیگر هم مهران نتواند با ضربه نهایی ثانیه آخری از ایتالیا امتیاز بگیرد، اما دیدید که این اتفاق رخ داد. تیم ما خیلی خوب بود و دم بچه‌ها گرم که پرچمداری کردند.

هادی‌پور درباره اینکه فشاری که روی او بود هیچگاه ملی‌پوشان فعلی تجربه نکردند، گفت: هر دوره شرایط خاص خودش را دارد و درست است تیم امسال ما جوان بود، اما تمام بازیکنان تجربه بین‌المللی داشتند. مهران برخورداری سه مرتبه در رقابت‌های جهانی شرکت کرده و آرین سلیمی هم تجربه جهانی دارد. ناهید کیانی هم که چندین مسابقات اعزام شده و مبینا هم در عین جوانی اصلاً بی‌تجربه نبود.

مهران با تک گارد بودن به فینال رسید، اما در فینال به ضررش تمام شد

وی درباره شکست برخورداری در فینال گفت: تنها بازی که فکر نمی‌کردم مهران شکست بخورد همین دیدار فینال بود، ولی تکواندوکار تونسی پای دو می‌زد که مهران روی این موضوع ضغف داشت. مهران با تک گارد بودن خود به فینال رسید و عالی مبارزه کرد، اما در فینال این موضوع به ضررش تمام شد و طلا را از دست داد.

قهرمان سابق آسیا و نایب قهرمان جهان ادامه داد: مجید افلاکی همیشه انرژی دارد و روی کار بچه‌ها تاثیر مثبت می‌گذارد. یکی از دلایل پیروزی‌های ثانیه آخری همین نحوه کوچ و ارتباط خوب افلاکی با بازیکنان بود و دیدید که پازل یک طوری چیده شد تا همه چیز به نفع ما تمام شود.

روی افلاکی خیلی فشار بود و حتی کارش به بیمارستان کشید

وی در پاسخ به این سوال که شاید مجید افلاکی قراردادش را تمدید نکند، تصریح کرد: تمدید قرارداد سرمربی بستگی به خیلی چیز‌ها دارد. کسی که سرمربی می‌شود باید از تمام تفریحاتش بزند و از خانواده هم بگذرد تا موفق شود. روی استاد افلاکی خیلی فشار بود و حتی کارش به بیمارستان کشید، اما او مربی بسیار خوبی است که باید خودش درخصوص ماندن یا نماندن در تیم ملی تصمیم بگیرد.

هادی‌پور درباره گزارشگر جنجالی بازی‌های تکواندو در پاریس گفت: یکسری از جملات او در صفحات مجازی ترند شده بود که من هم دیدم. او قبلاً هم گزارش می‌کرد، اما به هر حال المپیک است و شرایط خاص خودش را دارد. می‌بینید که این گزارشگر پرانرژی، اینستاگرام را به خودش اختصاص داده و هرکسی که می‌بینید می‌گوید وای خدا!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *