گفت‌وگو|

افشار: تکواندو ثابت کرد پتانسیل بالایی دارد/ ثمره اعتماد به جوانان را در پاریس دیدیم

9:38 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
افشار: تکواندو ثابت کرد پتانسیل بالایی دارد/ ثمره اعتماد به جوانان را در پاریس دیدیم
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: تکواندو در المپیک نشان داد پتانسیل بالایی برای کسب افتخار و موفقیت دارد و موفقیت تاریخی در پاریس می‌تواند ۴ سال بعد با ثبت نتایج بهتر تکرار شود.

هادی افشار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نتایج درخشان تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: مدیریت هادی ساعی و استفاده او از پیشکسوتان تکواندو در بدنه فدراسیون تأثیر بسیاری در روند مثبت تکواندو ایران و ثبت این نتیجه تاریخی داشت. ساعی می‌داند در چه مسیر درستی قرار دارد و همفکری با استخوان خردکرده‌ها مثل همیشه به او کمک می‌کند.

وی همچنین افزود: پس از تغییرات ایجاد شده در روند برگزاری لیگ و نزدیک شدن نوع این برگزاری به روش مسابقات جهانی و المپیک این تغییرات کمک شایانی به جذب حامیان مالی اسپانسر و حضور استعداد‌های بیشتر در تکواندو کرد، که در نهایت باعث نتیجه گیری تکواندوکاران ایران در عرصه المپیک و مسابقات مختلف شد.

مربی پیشین تیم ملی تکواندو ادامه داد: استعدادیابی بیشتر از گذشته مورد توجه مدیریت فدراسیون قرار گرفت و در همین از رابطه اساتید زبده دعوت به همکاری شد تا مسیر برای جوانان بیشتری برای حضور در اردو‌های تیم ملی هموار شود. باید عنوان کنیم که ثمره نگاه به آینده و سرمایه گذاری روی جوانان در پاریس به خوبی نتیجه داد.

نایب قهرمان سال ۲۰۰۲ جهان در پایان گفت: تکواندو در المپیک نشان داد پتانسیل بالایی برای کسب افتخار و موفقیت در میادین بین‌المللی را دارد. موفقیت تاریخی در پاریس می‌تواند طی چهار سال بعد با ثبت نتایج بهتر تکرار شود. این موضوع هم شرایطی دارد که ابتدا باید از سوی رئیس جمهور دولت عدالت و همچنین دیگر مسئولان ورزش کشور مورد حمایت ویژه قرار گیرد و برنامه‌های فدراسیون با همین هدف طراحی و اجرایی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *