گفت‌وگو|

مداح: با کامنت‌های مردم تا صبح گریه کردم/ تکواندو من را پیر کرد

8:45 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۱۲۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مداح: با کامنت‌های مردم تا صبح گریه کردم/ تکواندو من را پیر کرد
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: وقتی تیم موفق می‌شود یعنی همه در یک مجموعه کارشان را درست انجام داده‌اند و نیازی نیست دنبال جلب توجه باشم.

مینو مداح در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه چرا بعد از موفقیت تیمش در المپیک زیاد در فضای رسانه و مجازی سر و صدا نکرد، اظهار داشت: دوست ندارم کلمه من را به کار ببرم، چون ما یک تیم بودیم. وقتی تیم موفق می‌شود یعنی همه در یک مجموعه کارشان را درست انجام داده‌اند و نیازی نیست دنبال جلب توجه و این چیز‌ها باشم، چون همه من را می‌شناسند و می‌دانند بدون حاشیه و با تمام وجود کار می‌کنم.

وی افزود: ما زمانی که تیم را تحویل گرفتیم تقریباً ۲ سال از رنکینگ عقب بودیم، اما تمام توان و انرژی خود را به کار بستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. خداراشکر تلاش‌ها به بار نشست و در المپیک، بانوان تکواندو تاریخسازی کردند تا خستگی از تنمان خارج شود.

همه چیز برای موفقیت در المپیک پاریس فراهم شد

سرمربی تکواندوی بانوان درباره اینکه چه واکنشی از مردم دریافت کرد، گفت: از خدا خواستم که کمک کند تا من جلوی مردم رو سفید باشیم. باور کنید با کامنت‌های محبت آمیز و سرشار از عشق مردم تا صبح گریه کردم. مردم عاشق تکواندو هستند و این از نظرات و محبت آن‌ها پیداست.

مداح ادامه داد: زمانی که تیم را تحویل گرفتیم نیاز به حمایت فدراسیون داشتیم که هادی ساعی و رحیمی خیلی حمایت کردند. برنامه‌های خودمان و برنامه بدنسازی یوسفی باعث شد تا همه چیز برای موفقیت در المپیک پاریس فراهم شود که شکر خدا این اتفاق رخ داد.

پس از المپیک ریو خیلی سختی کشیدم و دلم شکست، اما حرفی نزدم

وی تصریح کرد: در طول المپیک هیچ یک از ورزشکاران ما دستشان را روی زانو‌های خود نگذاشتند و به نفس نفس نیفتادند. تیم، بدنسازی فوق‌العاده‌ای داشت و از نظر فنی هم که من و مهروز ساعی بالای سر تیم بودیم و خانم نعمتی هم کمک کرد که باید از او تشکر کنم.

سرمربی موفق تکواندو درباره اینکه پس از اتفاق تلخ ۸ سال گذشته پیش از المپیک الان چه حسی دارد، گفت: در این مدت خیلی سختی کشیدم و آن موقع دلم شکست، اما حرفی نزدم. من با خدا معامله کردم و می‌دانستم خدا اگر بخواهد ما را روسفید کند، این کار را در بهترین موقع انجام می‌دهد. در برهه جدید که هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتم از خانواده، زندگی و تفریحم زدم و روز‌های سختی را گذراندیم.

پاداش صبر ۸ ساله‌ام را گرفتم

وی در حالی که با بغض صحبت می‌کرد ادامه داد: اینکه مردم ما را دوست دارند و خوشحال هستند، مزد سختی‌هایی است که کشیدیم و پاداش صبر ۸ ساله‌ام را گرفتم. باور کنید تکواندو من را پیر کرد، اما پایان هر زجر و سختی قطعاً موفقیت خواهد بود.

مداح درباره خونسردی عجیبی که کنار زمین داشت، خاطرنشان کرد: در هیچ یک از بازی‌ها استرس نداشتم، چون معتقد بودم خدا زحمات ما را می‌بیند. مربی وقتی استرس داشته باشد قطعاً نمی‌تواند هوگوپوش خود را کوچ کند. با ایمان قلبی به خدای جان و جهانم پا به المپیک گذاشتم و خداراشکر که همه چیز خوب پیش رفت. به مبینا و ناهید هم بابت مدال‌های ارزشمندی که کسب کردند تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی بانوان درباره اینکه چگونه حواشی بیرونی درباره حضور مهروز ساعی در کنار خود را کنترل کرد، گفت: مهروز ساعی ۵ سال بازیکن من در تیم ملی و لیگ بود و ما به نوعی استاد و شاگرد بودیم. من او را به عنوان مربی کنار خودم آوردم و همیشه از او حمایت کردم تا کسی نتواند تیم را به هم بریزد. خداراشکر شرایط خوب پیش رفت و مهروز هم توانست در این مسیر کسب تجربه کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *