رئیس کل دادگستری استان مرکزی: حمایت از تولید داخلی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد

12:50 - 05 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۱۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی: حمایت از تولید داخلی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به صادرات در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: تسهیل در مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات استان اهمیت ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جزائی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید میدانی از اداره کل گمرک استان و در نشست با مدیرکل گمرکات استان با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل دستگاه قضایی استان از تولیدکنندگان استان و رونق اقتصادی، اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به صادرات با رعایت دقیق کلیه قوانین و مقررات به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا کالای تولید شده در داخل به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن از مبادی قانونی کشور صادر شود، زیرا این امر به رونق و جهش تولید منتج می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطر نشان کرد: در واردات و صادرات کالا باید نیاز کشور مورد توجه قرار گیرد تا به تولید داخلی آسیبی وارد نشود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اهمیت کیفیت کار در انبار‌های گمرکات استان، تأکید کرد: کالا‌های موجود در انبار باید به عنوان امانت‌های مردم و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و مطابق قوانین و مقررات در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند.

وی اهمیت تسهیل در مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات استان را خاطرنشان کرد و افزود: حمایت‌های قاطع قضایی از سرمایه گذاری و ارزآوری و اقتصاد مولد داخلی در اولویت کار دستگاه قضایی است و از مسئولین اداره کل گمرک استان انتظار داریم مشکلات گمرکات استان را به جد پیگیری و آن بخشی از مسائل و مشکلات را که دستگاه قضایی می‌تواند با ورود قاطع و به موقع خود مرتفع سازد به ما منتقل کنند تا ان شاءالله شاهد رونق اقتصادی به واسطه واردات و صادرات مطلوب گمرکی باشیم.

گفتنی است غلامی، مدیرکل گمرکات استان مرکزی در این بازدید به ارائه گزارش و آمار در خصوص وضعیت انبار‌های گمرکات و اموال موجود در آن پرداخت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *