بازدید معاون دادستان مرکز استان لرستان از واحد‌های تولیدی شهرستان خرم‌آباد/ مشکلات ۴ واحد تولیدی رفع شد

10:11 - 03 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۸۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید معاون دادستان مرکز استان لرستان از واحد‌های تولیدی شهرستان خرم‌آباد/ مشکلات ۴ واحد تولیدی رفع شد
معاون دادستان مرکز استان لرستان در راستای پیگیری حقوق عامه از تعدادی از واحد‌های تولیدی شهرستان خرم‌آباد بازدید و از نزدیک مشکلات و موانع این واحد‌ها را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان- صادق حیدری از تعدادی از واحد‌های تولیدی شهرستان خرم‌آباد بازدید و از نزدیک مشکلات و موانع این واحد‌ها را استماع و در جهت حل این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

وی در بازدید از واحد تولیدی مرغ تخمگذار ۱۲۰ هزار قطعه‌ای شهرستان خرم‌آباد، به شرکت‌های توزیع برق و آب منطقه‌ای استان دستور داد که مشکلات آب و تقویت شبکه برق این واحد در دستور کار قرار گیرد و مسئولان شرکت‌های مربوطه قول مساعد دادمد ظرف مدت یک هفته این مشکلان را رفع کنند.

بازدید از گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی رباط‌نمکی

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در بازدید از کارخانه تولید و بسته‌بندی حبوبات، ادویه‌جات و رشته آش با برند صورین نیز به مشکلات مالی این کارخانه رسیدگی کرد. با توجه به مشکل سرمایه در گردش این واحد تولیدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان پرداخت ۳ میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب به این واحد تولیدی را متعهد شد.

وی همچنین از کارخانه تولید و بسته‌بندی دارو‌های گیاهی خرمان بازدید کرد که در این واحد با توجه به داشتن اختلاف با بانک ملی استان مقرر شد موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی استان که شهریور ماه برگزار خواهد شد مطرح و در چهارچوب موازین قانونی مساعدت لازم با این شرکت بعمل آید.  

حیدری در ادامه و در جریان بازدید از کارخانه تولید و بسته‌بندی سرکه افرا با توجه به مشکلات موجود در حوزه پساب در این واحد تولیدی، به منظور لزوم رفع این مشکل از سوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *