مرحله استانی سومین دوره مسابقات آزاد مهارت‌های زندانیان لرستان برگزار شد

10:56 - 29 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۹۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مرحله استانی سومین دوره مسابقات آزاد مهارت‌های زندانیان لرستان برگزار شد
مرحله استانی سومین دوره مسابقات آزاد مهارت‌های زندانیان لرستان برگزار و از نفرات برتر در هر رشته با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری میزان- مرحله استانی مسابقات مهارت‌های زندانیان در رشته‌های پیرایشگری، فرش‌بافی، چرم، خیاطی، فناوری خودرو، صنایع چوب، برق ساختمان و جوشکاری برگزار شد و در پایان این مسابقات از نفرات اول تا سوم هر رشته با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان در اختتامیه این مسابقات، اظهار کرد: هدف از برگزاری این‌گونه مسابقات، فقط تعیین رتبه‌های برتر و اهدای جوایز نیست؛ هدف نهایی ما آموزش و کسب مهارت توسط زندانیان است که این کسب مهارت می‌تواند به ایجاد شغل برای زندانیان نیز منجر شود.

وی افزود: تلاش‌های همه جانبه همکاران ما در ۲ مجموعه زندان‌های استان و آموزش فنی و حرفه‌ای استان در برگزاری این مسابقات ستودنی است.

علی پاشایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان نیز در این مراسم، مهارت‌آموزی را در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت زندانیان دانست و گفت: مهارت‌آموزی می‌تواند موجب ایجاد روحیه، نشاط و امید به زندگی در زندانیان شود.

وی ادامه داد: این انگیزه و امید به خانواده‌های زندانیان نیز منتقل خواهد شد و همچنین مهارت‌آموزی در زندان، زندانیان را با کوله‌باری از تجربه و مهارت راهی بازار کار می‌کند و زندانی می‌تواند بازگشتی سعادتمندانه به آغوش جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *