تیراندازی در محوطه بیرونی یک مسجد در مینیاپولیس آمریکا

8:33 - 31 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۹۶
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تیراندازی در محوطه بیرونی یک مسجد در مینیاپولیس آمریکا
رشد اسلام‌هراسی در آمریکا در ماه‌های گذشته نگران‌کننده‌تر از همیشه جوامع مسلمان را در این کشور در معرض آسیب قرار می‌دهد.

خبرگزاری میزان – براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک حادثه تیراندازی در محوطه بیرونی یک مسجد در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا آمریکا رخ داده است.

به گزارش سی‌بی‌اس، درپی تیراندازی به سمت نمازگزاران حاضر در محوطه بیرونی یک مسجد در شهر مینیاپولیس آمریکا، یک نفر مجروح شد.

مجروح این حادثه، مردی حدودا ۶۰ ساله است که هدف شلیک سه گلوله در نواحی بازو و کتفش قرار گرفت؛ وی با جراحت به بیمارستان منتقل شد؛ براساس گزارش‌ها، جراحت وی همچنان در بیمارستان بستری است، اما جراحتش تهدیدکننده زندگی نیست.

 

تیراندازی در محوطه بیرونی یک مسجد در مینیاپولیس آمریکا

این تیراندازی در ساعت ۱۷:۴۵ روز سه‌شنبه به وقت محلی در خارج از مسجد النور رخ داد.

تاکنون یک نفر در رابطه با این حادثه دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برد و پلیس تدابیر امنیتی را در اطراف این مسجد افزایش داده است.

پلیس مینیاپولیس اعلام کرد که در حال بررسی شرایط مربوط به وقوع این حادثه است؛ رئیس پلیس مینیاپولیس نیز مدعی شد: ما باید از همه عبادتگاه‌های شهر به‌عنوان امکان مقدس دفاع کنیم.

این مسجد آخر هفته گذشته شاهد حضور مسلمانان جهت برگزاری رویدادی با هدف ارائه مراقبت‌های بهداشتی و کمک‌های غذایی بود.

 

تیراندازی در محوطه بیرونی یک مسجد در مینیاپولیس آمریکا

مقام‌های اسلامی شهر مینیاپولیس اعلام کردند که چنین اقدام‌های خشونت‌آمیزی آن‌ها را از فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی و خدمت‌رسانی به جامعه باز نمی‌دارد.

جامعه اسلامی مینیاپولیس نیز اعلام کرد که مسجد النور در حال ارزیابی پروتکل‌های امنیتی خود با توجه به وقوع حادثه یادشده است و ممکن است اقدام‌های بیشتری را انجام دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *