مراسم تحلیف کارآموزان مترجمی رسمی قوه قضاییه برگزار شد

14:48 - 30 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۳۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مراسم تحلیف کارآموزان مترجمی رسمی قوه قضاییه برگزار شد
مراسم تحلیف کارآموزان مترجمی رسمی قوه قضاییه برگزار و در این مراسم به ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات مترجمین جدیدالورود پرداخته شد.

خبرگزاری میزان - مراسم تحلیف کارآموزان مترجمی رسمی قوه قضاییه در روز دوشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ در معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد.

این مراسم با حضور نگین تاجی قائم مقام معاونت حقوقی و امور مجلس و رئیسی مدیر کل نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه‌ای قوه قضاییه و همچنین محسن میرمحمد صادقی و عزیز معصومی از مترجمین رسمی به ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات و پاسخگویی به سوالات مترجمین جدیدالورود پرداخته شد.

نگین تاجی در خصوص نظام جامع مسائل حوزه ترجمه رسمی و همچنین مباحث مربوط به تخلفات مترجمان رسمی و آشنایی مقدماتی با اخلاق حرفه‌ای مترجمان رسمی مورد بحث و آموزش‌های لازم ایراد سخن کردند.

رئیسی هم ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی، آمار پذیرفته‌شدگان آزمون مترجمی سال ۱۴۰۱ و روند برگزاری آزمون تا انجام تحلیف و آمار تعداد قبول شدگان به تفکیک استان‌ها و رشته‌ها و همچنین تذکراتی در خصوص تخلفات احتمالی مترجمین و رعایت تعرفه دستمزد مترجمی و مسائل مربوط به سامانه سنام ارائه دادند و در پایان متن سوگند توسط یکی از مترجمان رسمی قرائت شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *