بازدید ۷ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از پایگاه‌های مرزی پیرانشهر در ارتفاعات قندیل/عتباتی: مرزبانان غیور سپاه ضامن امنیت کشور هستند

14:50 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۸۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید ۷ ساعته رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از پایگاه‌های مرزی پیرانشهر در ارتفاعات قندیل/عتباتی: مرزبانان غیور سپاه ضامن امنیت کشور هستند
رئیس کل دادگستری به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی از پایگاه‌های مرزی پیرانشهر بازدید کرد و در جریان روند حفاظت از مرز‌های کشور قرار گرفت.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی به همراه حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی و تعدادی از قضات و فرماندهان لشگر ۳ حمزه سیدالشهداء و قرارگاه عملیاتی شهید بروجردی استان با حضور در پایگاه‌های مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتفاعات قندیل پیرانشهر از این مناطق بازدید و در جریان روند حفاظت از مرز‌های کشور قرار گرفت.

وی در جمع صمیمی مرزبانان حاضر شد و اظهار کرد: مجاهدت‌های شما جان برکفان و بسیجیان مخلص، امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورد و تضمین کننده امنیت کشور است.

عتباتی افزود: ملت ایران به فرزندان دلیر و غیوری، چون شما می‌بالد که با همت مثال زدنی و با درک بالایی از وظیفه‌شناسی از نظام و انقلاب صیانت می‌کنید و شبانه‌روز در حال مجاهدت و ایثار هستید.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: همه باید قدر این غیور مردان را بدانیم و مجاهدت‌های آن‌ها را ارج نهیم.

عتباتی به سختی کار مرزبانان در نقطه صفر مرزی اشاره و گفت: سختی عبور و مرور در کوه‌های سر به فلک کشیده و دره‌های عمیق و خطرناک، سردی شدید هوا، بارش سنگین برف در این مناطق صعب‌العبور، کمبود‌ها و نیازمندی‌ها هیچ کدام نتوانسته حریف سخت‌کوشی دلاور مردان سپاه اسلام و اراده پولادین آنان شود و مرز‌ها حتی لحظه‌ای بدون محافظ نبوده‌اند.

عتباتی تاکید کرد: دستگاه قضایی با تمام توان در حمایت از این مرزبانان دلیر است و اقدامات قانونی آن‌ها را قاطعانه مورد حمایت قرار می‌دهد.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان در پایان این بازدید ۷ ساعته با اهدای لوح تقدیر از همه مرزبانان سپاه پاسداران استان در پیرانشهر تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *