بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از پایانه مرزی تمرچین و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

13:14 - 28 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۸۸۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از پایانه مرزی تمرچین و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان پیرانشهر از پایانه مرزی تمرچین در شهرستان پیرانشهر بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان پیرانشهر بعد از ظهر روز شنبه ۲۷ مرداد ماه از پایانه مرزی تمرچین در شهرستان پیرانشهر بازدید کردند.

عتباتی و همراهان با حضور در گمرگ تمرچین نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی و از گیت‌های ورود و خروج مسافر دیدن کردند و سپس از موکب‌های خدمات‌رسان به زائران هم بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری استان در حاشیه این بازدید گفت: با سایه عنایات الهی و توجهات اهل بیت علیهم السلام هماهنگی و انسجام بی نظیری در بین مسولین اجرایی، قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده و کار خدمت‌رسانی به زائران حسینی با نظم و ترتیب خاصی در پایانه مرزی تمرچین در حال انجام است.

عتباتی افزود: آنجه که مشاهده شد زوار حضرت سید الشهدا در امنیت و آرامش کامل و با طیب خاطر سفر معنوی خود را از مرز تمرچین شروع می‌کنند و کار‌های پذیرش، کنترل گذرنامه و عبور آن‌ها در سریعترین زمان ممکن و بدون معطلی انجام می‌گیرد.

وی افزود مجموعه قضایی استان و شهرستان هم در کنار دیگر مسولین است و بستر خوبی برای خدمت رسانی به زوار فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: پایانه مرزی تمرچین یک ویژگی خاص هم دارد و آن اینکه از کشور‌های مختلف مثل ترکیه، آذربایجان، روسیه گرجستان محبین اهل بیت علیهم السلام از این مرز تردد می‌کنند تا در همایش عظیم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام شرکت کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *