کمیته پیگیری مشکلات مالکیتی مردم شهر وردنجان در دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

12:14 - 21 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۶۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کمیته پیگیری مشکلات مالکیتی مردم شهر وردنجان در دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از تشکیل کمیته‌ای استانی به منظور پیگیری رفع مشکلات مالکیتی مردم شهرستان وردنجان خبر داد.

خبرگزاری میزان- محمد رزم اظهار کرد: حل مسئله موقوفه وردنجان یکی از موضوعاتی بود که در سفر ریاست قوه قضاییه مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که سفر‌های رئیس دستگاه قضا به استان‌ها به صورت مسأله‌محور و با رویکرد رفع مشکلات و مطالبات مردم صورت می‌گیرد لذا در سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای به استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری مشکلات مالکیتی مردم شهر وردنجان و روستا‌های اطراف آن از جمله مسائل مهم این سفر بود.در همین راستا کمیته‌ای استانی به منظور پیگیری رفع مشکلات مالکیتی مردم این شهرستان تشکیل شد. 

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این راستا کمیته‌ای استانی متشکل از مدیران کل اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، امور اراضی و مسئولان قضایی و نیز با حضور نماینده مردم شهر وردنجان در دادگستری کل استان تشکیل شده تا به صورت تخصصی روند وقف اراضی شهر وردنجان از سال ۱۰۵۴ هجری قمری را بررسی و در خصوص موضوعاتی همچون وقف عام بودن اراضی، تحدید حدود و رعایت تشریفات قانونی اظهار نظر کند.

وی تاکید کرد: ما تلاش داریم تا از طریق تعامل و رایزنی، راهکار‌های قانونی را برای تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی مردم این منطقه اعمال کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *