رئیس کل دادگستری مازندران: دادستان‌ها در مقابله با تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز قاطعانه برخورد کنند

9:26 - 20 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۷۳۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: دادستان‌ها در مقابله با تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز قاطعانه برخورد کنند
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر لزوم پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و همچنین صیانت از اراضی ملی، گفت: مزایای حدنگاری باید برای مردم تبیین شود.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی در نشست فصلی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان مازندران، گفت: روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی در راستای مقابله با تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز‌های غیرمجاز، قاطعانه به مساله ورود کرده و با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین حدنگاری را از جمله برنامه‌های مهم و اصلی سند تحول قضایی دانست و اظهار کرد: مزایای حدنگاری باید برای مردم تبیین شود.

پوریانی در ادامه همچنین بحث تشکیل دادگاه‌های صلح را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در راستای تشکیل دادگاه‌های صلح جلسات متعددی برگزار و دستورات لازم در این خصوص به استان‌ها ابلاغ شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران قضایی استان باید ارتباط با مراجعان را تسهیل کنند و درب اتاق کار آن‌ها به روی مردم باز باشد، خاطرنشان کرد: روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان موارد مطروحه در جلسه امروز را مدنظر ویژه قرار دهند تا انشالله خروجی مطلوب از این نشست و در نهایت رضایت خداوند متعال و ارائه خدمت بهتر به مردم شریف استان را شاهد باشیم.

در ادامه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان نیز موارد مد نظر خود را در خصوص موضوعات مطروحه بیان کردند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: عباس پوریانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *