معاون نظارت بر جرایم مفاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

11:17 - 15 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۶۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون نظارت بر جرایم مفاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
معاون نظارت بر جرایم مفاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، مسرور معاون نظارت بر جرایم اقتصادی معاون اول قوه قضاییه امروز (دوشنبه ۱۵ مردادماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با ۱۰ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بود دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، معاون نظارت بر جرایم مفاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه پس از استماع مشکلات و درخواست‌های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

مسرور معاون نظارت بر جرایم و فاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه در این جلسه ملاقات مردمی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از پرونده‌های ملاقات مردمی امروز را اعضای تعاونی‌های مسکن تشکیل می‌دادند.

وی افزود:قسمت عمده پرونده‌ها مربوط به مالباختگانی بود که در حوزه مسکن سرمایه‌گذاری کرده بودند و به دلایل عدیده و عمدتا پرونده‌های کیفری مدعی ربودن اموالشان بودند. همچنین تعاونی‌ها نیز تعهدات خود را ایفا نکردند بنابراین مراجعان خواستار تسریع در رسیدگی پرونده‌ها و اجرای احکام بودند.

معاون نظارت بر جرایم و فاسد اقتصادی معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی از پرونده‌های امروز منتهی به صدور رای بود که در اجرای احکام معطل مانده بودند برخی از پرونده‌ها نیز پس از صدور کیفرخواست با نقص‌های دادگاه مواجه شده بود که جهت رفع مشکلات آن‌ها ارشاد و راهنمایی‌های لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *