قضات بازنشسته در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به ۵۰۰ درخواست واصله مردمی رسیدگی کردند

10:32 - 15 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۵۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قضات بازنشسته در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به ۵۰۰ درخواست واصله مردمی رسیدگی کردند
۶ نفر از قضات بازنشسته عالی رتبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست‌های ثبت شده در سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان چهارمحال و بختیاری رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان چهارمحال و بختیاری، سید علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۳ در دادگستری استان حضور یافت و به درخواست‌های حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

در این ملاقات مردمی معاون اول قوه قضاییه، مسئولان قضایی، مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و روسای سازمان‌های تابعه که به شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بودند با ۵۷۱ نفر از شهروندان استان ملاقات کردند و تعداد هزارو ۹۷۶ مورد درخواست از مردم دریافت شد. حسب دستور ریاست قوه قضاییه تمامی درخواست‌ها در استان اخذ و ثبت همچنین پیامک نیز برای متقاضیان ارسال شد.

در همین راستا امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳، ۶ نفر از قضات بازنشسته عالی رتبه که با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه همکاری دارند، جهت بررسی کارشناسی درخواست‌های واصله از سفر استان چهارمحال و بختیاری در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کردند.

نشست مشترک قضات همکاری کننده با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه ۴ ساعت به طول انجامید و در مورد ۵۰۰ فقره درخواست مردمی واصله بررسی و اظهار نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *