مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران به مشکلات ۳۴۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

15:24 - 14 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۶۵۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران به مشکلات ۳۴۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران از ملاقات بی‌واسطه ۳۴۰ نفر از مراجعان در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادگستری استان تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان- سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: راستای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و اجرای برنامه‌های ابلاغی سند تحول و تعالی قوه قضاییه در دادگستری استان تهران، ۳۴۰ مراجعه کننده در برنامه ملاقات مردمی مسوولان قضایی استان تهران با ۱۹ نفر از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان دیدار و گفت‌وگو کردند

رستگاری افزود: در این برنامه ملاقات مردمی که به صورت مستقیم و بی واسطه برای افزایش عدالت اجتماعی برگزار شد، مسئولین قضایی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مردم، راهکار‌ها و دستورات لازم را ارائه دادند.

شایان ذکر است: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود که در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران ارائه شده است.

رستگاری همچنین از شهروندان خواست تا برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران از طریق درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضایی» به نشانی www.Same.eadl.ir اقدام کنند.

وی گفت: پس از ثبت درخواست‌ها برای پیگیری و دریافت نتیجه مناسب در خصوص پرونده‌های قضایی خلاصه روند پرونده و گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مسئولان قضایی ارائه می‌شود تا دستورات و ارشادات قضایی به صورت مناسب‌تر ارائه شود. 

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *