دادستان مرکز استان فارس از بازداشتگاه مرکزی شیراز بازدید کرد

11:32 - 09 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۶۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان فارس از بازداشتگاه مرکزی شیراز بازدید کرد
دادستان مرکز استان فارس با حضور در بازداشتگاه مرکزی شیراز از بخش‌های مختلف بازدید و با حضور در سالن‌های اندرزگاهی با بیش از ۶۰ درصد زندانیان بازداشتی در این موسسه کیفری به صورت چهره به چهره دیدار کرد. 

خبرگزاری میزان- سید مصطفی بحرینی در بازدید از بازداشتگاه مرکزی شیراز  که با همراهی مدیر کل زندان‌ها و معاون دادستان مرکز استان فارس در امور زندان‌ها همراه بود، ضمن استماع درخواست‌های زندانیان، دستورات لازم را جهت رسیدگی به موارد مطرح شده را به مبادی ذیربط توصیه و ابلاغ کرد.

وی در حاشیه این بازدید و رسیدگی قضایی گفت: حضور موثر قضات در زندان‌ها و دیدار چهره به چهره با زندانیان و رصد مستمر پرونده‌های زندانی‌دار توسط مراجع قضایی مورد تاکید و توسعه اکید است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه کنترل و کاهش هدفمند جمعیت کیفری از اولویت‌های دستگاه قضایی فارس و نظام قضایی کشور است، افزود: ضمن تاکید بر برخورد قانونمند، بازدارنده و قاطع با مجرمان جرایم خاص و خشن که امنیت جامعه را به چالش کشیده‌اند، هیچ اصراری بر نگهداری زندانیان جرایم غیر عمد و غیر مهم در زندان‌ها نداریم.

ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس نیز در این مراسم گفت: تعامل هدفمند و مؤثر زندان و دستگاه قضایی موجب شده اهداف سند تحول قضایی در حوزه زندان‌ها در این استان، پر شتاب و کیفی دنبال شود. ابراهیمی تصریح داشت: بازدید قضات از زندان‌ها هدفمند و نتیجه محور است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *