سید عبدالملک الحوثی: جنایات اسرائیل، ظلم، بربریت، وحشیگری است

17:15 - 04 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۹۱۱
سید عبدالملک الحوثی: جنایات اسرائیل، ظلم، بربریت، وحشیگری است
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: دشمن اسرائیلی از طریق بمباران، تک تیرانداز‌ها و همه ابزار‌های کشتار، کودکان را هدف قرار می‌دهد.

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود با بیان اینکه تمرکز دشمن اسرائیلی روی پناهگاه‌های آوارگان و مناطقی که پس از جابه‌جایی مردم در غزه به عنوان مناطق امن اعلام شده است اظهار کرد: یکی از جنایات دشمن در این هفته تجاوزات مکرر به محله‌های شرقی خان یونس پس از بازگشت جزئی ساکنان آن به زندگی است.

وی افزود: دشمن اسرائیلی از طریق بمباران، تک تیرانداز‌ها و همه ابزار‌های کشتار، کودکان را هدف قرار می‌دهد.

سید عبدالملک الحوثی، گفت: شدت جنایت در غزه بسیار وحشتناک است، همانطوری که در صحنه‌های ویدئویی و پزشکان حاضر در غزه حتی از کشور‌های غربی نیز مشاهده می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آنچه دشمن انجام می‌دهد جنایت، ظلم، بربریت، وحشیگری است و تمام اوصافی که بیانگر شرارت و جنایت است در مورد جنایت نسل کشی صدق می‌کند.

سید عبدالملک الحوثی با بیان اینکه روند عملیات مشترک یمن با مقاومت عراق در مرحله بعدی شاهد تحول مهمی خواهد بود، افزود: آخر هفته گذشته با انجام عملیات یافا و حمله به تل آویو، مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی و دفاع از فلسطین را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: دشمن از عملیات یافا شگفت زده شد. رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن تل‌آویو  که مرکز تصمیم گیری است و مسافت طی شده توسط پهپاد شوکه شد.

الحوثی گفت: امضای توافقنامه توسط جناح‌های فلسطینی در چین برای تقویت همکاری و مقابله با دشمن بسیار مهم است و گامی رو به جلو برای پایان دادن به تفرقه است.

وی با بیان اینکه عملیات یافا برای هدف قرار دادن یک هدف مشخص بود و از فاصله دور با دقت مورد اصابت قرار گرفت و این باعث وحشت صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها شد، تصریح کرد: هدف قرار دادن «تل آویو» به این معناست که فلسطین اشغالی دیگر مکان امنی برای صهیونیست‌ها نیست.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: رسانه‌های دشمن به اهمیت عملیات یافا اذعان کردند و گفتند که این عملیات نشان دهنده مرحله جدیدی از جنگ است و آن را به یک درگیری منطقه‌ای در چند جبهه تبدیل می‌کند.

وی گفت: رسانه‌های آمریکایی عملیات یافا را خطرناک‌ترین حمله به رژیم اسرائیل پس از عملیات ۷ اکتبر دانستند.

الحوثی تاکید کرد: رسانه‌های دشمن از شوک دستگاه امنیتی آن‌ها پس از عملیات یافا صحبت کردند و انشاءالله اقدامات غافلگیرانه بزرگتری در راه است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های انگلیسی از توانایی پهپاد یمنی در نفوذ به سیستم‌های دفاعی کشور‌ها و ارتش‌ها ابراز شگفتی کردند، گفت: رسانه‌های دشمن اذعان دارند که جنگ غزه محرک اصلی جبهه‌های پشتیبانی از مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم صهیونیست‌ها به شدت نگران باشند و هرگز روی آرامش و ثبات را نبینند، زیرا آن‌ها اشغالگرانی جنایتکار و ظالم هستند.

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: آمریکایی‌ها نتوانستند از عملیات یمنی‌ها در دریای سرخ جلوگیری کنند و این موضوع از سوی فرمانده کل نیرو‌های آمریکایی در خاورمیانه تأیید شد.

 وی افزود: رژیم اسرائیل با تجاوز به الحدیده هیچگاه مانع عملیات ما در حمایت از غزه نخواهد بود و این همان چیزی است که صهیونیست‌ها نیز به آن اذعان دارند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *