میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان در ورزشگاه تختی/ سرخابی‌ها یک فصل کامل خارج از آزادی

1:08 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۰۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
میزبانی استقلال و پرسپولیس از حریفان در ورزشگاه تختی/ سرخابی‌ها یک فصل کامل خارج از آزادی
با اعلام دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل در ورزشگاه تختی میزبانی می‌کنند.

خبرگزاری میزان - داوود رفعتی، دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر درباره شرایط میزبانی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فصل جدید اظهار داشت: بازی‌های فصل آینده استقلال و پرسپولیس به جز بازی‌های بزرگ مثل دربی، دیدار‌های لیگ نخبگان و بازی با سپاهان و تراکتور در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ورزشگاه تختی ۹۰ درصد آماده است و اتاق VAR هم مشخص شده و تجهیزات آن نصب خواهد شد. ورزشگاه چادرملو به لیگ برتر نخواهد رسید و باید ورزشگاه جایگزین تعیین کنند. ورزشگاه قایقران انزلی هم مشکلاتی دارد که در حال رفع آن‌ها هستند.

دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: برای آماده‌سازی ورزشگاه قدس هیچ اقدامی صورت نگرفته است، قزوین مشکل پارکینگ، نور و جایگاه ویژه دارد و باید درست شود. ورزشگاه غدیر اهواز اگر مشکل نور و زمین را حل کنند می‌تواند بدون تماشاگر میزبان لیگ برتر باشد، چون این ورزشگاه گیت ندارد.

رفعتی تصریح کرد: در فصل جدید صندلی ورزشگاه‌ها شماره گذاری می‌شود و هر تماشاگر باید روی صندلی خودش بنشیند. گیت‌های ورودی ورزشگاه‌ها به دوربین چهره‌زن و سیستم ثبت‌احوال وصل خواهد شد و اگر اتفاقی بیفتد دوربین چهره‌زن فرد را شناسایی می‌کند و او محروم می‌شود.

به گزارش میزان، این در حالی است که پیشتر گفته می‌شد استقلال و پرسپولیس تا زمان آماده شدن کامل ورزشگاه آزادی دیدار‌های خانگی خود را در تختی انجام می‌دهند و چندهفته بیشتر در این ورزشگاه میزبان نیستند، اما حالا به طور رسمی مشخص شده که دو تیم مطرح پایتخت تا پایان فصل در این ورزشگاه بازی‌های خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *