تاج: انتظار دولت صعود راحت تیم ملی فوتبال به جام جهانی است

12:06 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: انتظار دولت صعود راحت تیم ملی فوتبال به جام جهانی است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتظار دولت از جامعه ورزش روی سکو حرف زدن است و انتظار دولت این است که تیم ملی فوتبال ایران به راحتی به جام جهانی صعود کند.

خبرگزاری میزان - مهدی تاج در ورزشگاه شیرودی و محل اختصاصی رأی‌گیری از ورزشکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی پرسپولیس و مس ۳۳ هزار بلیت فروخته شده بود اما ۷۰ هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و این اتفاق زیبنده نبود؛ اگر آنجا اتفاقی می‌افتاد، رئیس فدراسیون اولین متهم است.

وی افزود: آن دسته از باشگاه‌ها که نتوانند شرایط مطلوب را برای ورزشگاه‌ها ایجاد کنند، بازی‌های خود را در ورزشگاه دیگری انجام خواهند داد. ورزشگاه تختی ظرفیت بسیار خوبی دارد؛ معرفی ورزشگاه برای دیدار‌های دارای بیش‌تر از ۳۰ هزار تماشاگر برعهده استقلال و پرسپولیس است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از نظر توان مالی نسبت به دیگر رقبای گروه در وضعیت پایین‌تری قرار داریم و اگر کارشناسان و تلویزیون با ما همکاری نکنند، شرایط سخت‌تر خواهد شد.

تاج تصریح کرد: اگر لیگ را دیر برگزار کنیم، شاخص‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت نکرده‌ایم و به مشکل خواهیم خورد. من می‌دانم سرمربی تیم ملی با چه تنگناهایی تیم را به جلو می‌برد. نظر قلعه‌نویی این است که لیگ به موقع برگزار شود تا بعد از گذشت حداقل ۴ هفته بتواند بازیکنان مدنظر خود را گلچین کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: انتظار دولت از جامعه ورزش روی سکو حرف زدن است و انتظار دولت این است که تیم ملی فوتبال ایران به راحتی به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *