گفت‌وگو|

فریبا: همدلی کادرفنی و مدیریت استقلال فوق‌العاده است/ آمار‌ها کیفیت رضاییان را نشان می‌دهد

1:45 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فریبا: همدلی کادرفنی و مدیریت استقلال فوق‌العاده است/ آمار‌ها کیفیت رضاییان را نشان می‌دهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر من رامین تیم را هجومی خواهد کرد و از این حیث به این بازیکن نیاز داشتیم.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از شروع فصل جدید، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که امسال مدیریت و کادرفنی با یکدیگر همدل هستند و یکدیگر را پوشش می‌دهند. امسال تیم فوتبال استقلال برنامه‌ریزی خوبی دارد و همین ما را امیدوار خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرشید سمیعی حکم مدیرعاملی استقلال را گرفت و به او تبریک می‌گویم. این بدان معناست که همه چیز مهیای ساخت یک تیم قوی در لیگ ایران است. مدیریت استقلال در نقل و انتقالات روند مثبت و خوبی داشت. جواد نکونام به دنبال این است که در پی تعامل با مدیریت باشگاه نفرات لازم را جذب کنند. آبی پوشان در فصل جدید جدا از لیگ و حذفی ایران باید در آسیا هم بازی کنند. حریفان آسیایی تا دندان مسلح هستند و نفرات درجه یکی دارند. استقلال در آسیا ۲ ستاره به عنوان افتخار ایران کسب کرده همه روی این تیم حساب می‌کنند پس با این وجود باید با جذب نفرات لازم مبارزه خوبی داشته باشیم.

همه می‌دانند که در استقلال به یک بازیساز و فوروارد احتیاج داریم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی، تصریح کرد: متاسفانه امسال حردانی را از دست دادیم، اما با این وجود رامین رضاییان را به عنوان بمب نقل و انتقالاتی در سمت راست خط دفاعی جذب کردیم. حردانی اگر می‌خواست می‌توانست در کنار رضاییان زوج خوبی بسازد. متاسفانه هنوز به آن چیزی که می‌خواهیم در نقل و انتقالات نرسیدیم. تمامی پیشکسوتان طی مصاحبه‌هایشان همواره به جذب یک بازیساز و فوروارد اشاره می‌کنند. همه به این نتیجه رسیدند که به یک پلی میکر خوب نیاز داریم. متاسفانه در ایران چنین بازیکن درجه یکی وجود ندارد پس با این وجود باید یک بازیکن خارجی جذب کنیم. 

آمارها خود گویای کیفیت رامین رضاییان هستند

فریبا با بیان اینکه رضاییان خرید موثر استقلال در بازار نقل و انتقالات بود، عنوان کرد: احتیاجی نیست تا کسی راجع به رامین رضاییان صحبت کند چرا که نمودار عملکرد او گویای همه چیز است. آمار‌ها دروغ نمی‌گویند و طبق آمار او بهترین بازیکن فصل پیش سپاهان بود. از نظر من رامین تیم را هجومی خواهد کرد و از این حیث به این بازیکن نیاز داشتیم. حردانی هم فصل گذشته همین کار را انجام می‌داد، اما ضعفی که او داشت این بود که در نفوذ‌ها ضعیف عمل می‌کرد، اما در برگشت قدرتمند ظاهر می‌شد. سامان فلاح بازیکن جوان و آینده داری است و قرارداد خوبی با استقلال منعقد کرده است. بازیکن جوان سال با تجربه‌تر می‌شود ما با توجه به اینکه باید در ۳ جبهه بجنگیم باید به طوری یارگیری انجام شود که بتوانیم به بازیکنان استراحت دهیم و جایگزینشان را از روی نیمکت به میدان بفرستیم. کوشکی و اسلامی بازیکنان آماده‌ای بودند و قطعاً مهره‌های تاثیرگذاری در فصل آینده خواهند بود.

اگر بازیکنی دلش با تیم نباشد باید آن را آزاد گذاشت تا برود

وی در رابطه با حواشی بین سرخابی‌ها در نقل و انتقالات و انتقال احتمالی مرادمند به پرسپولیس، تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به بازیکنان اصرار کنیم که تصمیم جدید بگیرند. اکنون فوتبال حرفه‌ای شده و هر کس حق دارد برای بهتر شدن زندگی خودش تصمیم بگیرد. همانند ۳ بازیکنی که از پرسپولیس به تراکتور رفتند مرادمند هم می‌تواند تصمیم خود را بگیرد. ما افرادی را داریم که با یک تصمیم و یک ضربه گرفتار شدند و دیگر نتوانستند همانند گذشته زندگی عادی داشته باشند و دورانشان تمام شد. نکته‌ای است می‌گویند یاغی‌ها هیچگاه در آینده موفق نخواهند شد. باید برخی به این قضیه منطقی‌تر نگاه کنند. با این وجود مرادمند برای تیم ما زحمت کشیده و گل‌های خوبی زده و حتی گل‌های خوبی برای ما خریده است در این صورت اگر بازیکنی دلش با تیم نباشد باید آن را آزاد بگذارند تا برود. 

رقابت زکی‌پور و ابوالفضل جلالی جذاب و دیدنی خواهد بود

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: ابوالفضل جلالی نیز جزو بهترین‌های استقلال بوده و حال سرباز شده و باید برود ما هم چاره‌ای نداریم، اما شنیده شد که شاید این فرصت وجود داشته باشد تا او به خاطر تیم ملی یک سال خدمت سربازی خود را عقب بیندازد. قطعاً زوج او با زکی‌پور عالی خواهد شد و رقابتی جذابی بین این دو به وجود خواهد آمد. مدیریت باید در ادامه نفرات لازم را در خط هجومی جذب کنند. برخی بازیکنان با وجود اینکه به آن‌ها نیاز داشتیم رفتند. از هواداران می‌خواهم که از زحمات بازیکنان تقدیر کنند و همانند تیم‌های اروپایی رفتار کنیم و زحماتی که کشیده‌اند را نادیده نگیریم و این را در فوتبال ایران جا بیندازیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *