بادامکی: باید از ورزشگاه تختی بازی‌ها را شروع کنیم/ امیدوارم پرسپولیس در تهران میزبان باشد

13:48 - 30 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بادامکی: باید از ورزشگاه تختی بازی‌ها را شروع کنیم/ امیدوارم پرسپولیس در تهران میزبان باشد
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: بازدید میدانی از ورزشگاه آزادی داشتیم که در حال حاضر مشکلات زیادی دارد؛ در حال حاضر فدراسیون فوتبال برای آماده‌سازی این ورزشگاه تلاش می‌کند.

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین بادامکی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های استادیوم آزادی برای میزبانی، اظهار داشت: این جلسه با حضور مسئولان فدراسیون و شرکت تجهیز برگزار و نکات خوبی در آن مطرح شد. بازدید میدانی هم از استادیوم آزادی داشتیم که در حال حاضر مشکلات زیادی دارد اما باید از تاج تقدیر و تشکر کنم که برای آماده‌سازی این ورزشگاه تلاش می‌کند. هرچند کار بسیار مشکل است. 

وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا طبق یک همکاری خوب با فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه، انشاءلله ورزشگاه آزادی سریع‌تر به لیگ نخبگان برسد و هواداران را کنار خود داشته باشیم؛ امیدوارم با تداوم برگزاری این جلسات مشکلات هر ۲ استادیوم برطرف شود تا پرسپولیس در شهر تهران میزبان رقبای خود باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت ورزشگاه تختی هم مطرح شد که باید بازی‌های لیگ را در آن آغاز کنیم. این ورزشگاه نیز مشکلات خاص خودش را دارد و با تلاش‌های صورت گرفته مدیرکل ورزش و جوانان تهران و همکارانش خیلی از مشکلات برطرف شده و سایر مشکلات نیز به زودی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *