افشاگری جدید درباره شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

10:31 - 26 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۴۱۴
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
افشاگری جدید درباره شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
کمیته امور اسرای فلسطینی گزارشی از جدیدترین موارد نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - کمیته امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که شماری از اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌ها و زندان‌های رژیم صهیونیستی مورد تجاوز و شکنجه قرار گرفته‌اند.

به گزارش میدل ایست آی، کمیته امور اسرای فلسطینی در گزارشی که روز گذشته در یک کنفرانس خبری در رام‌الله کرانه باختری ارائه کرد، جزئیات جدیدی از آزارواذیت اسرای فلسطینی منتقل شده از بازداشتگاه نظامی سدیه تیمان به زندان عوفر را افشا کرد.

وکیل این کمیته با اشاره به گفت‌وگوهای خود با شماری از اسرای آزاد شده تاکید کرد که از شماری تجاوز و شکنجه اسرای فلسطینی در ملاعام مطلع شده است.

این وکیل فلسطینی همچنین از گزارش‌هایی درباره حمله با سگ به اسرای فلسطینی و ضرب‌وشتم چند ساعته آن‌ها از سوی نظامیان صهیونیست سخن گفت.

به گفته وی، اسرای فلسطینی می‌گویند که وخامت شرایط در عوفر و سدیه تیمان یکسان است.

یک آزاده فلسطینی با اشاره به شهادت یک اسیر فلسطینی به دلیل کمبود مراقبت‌های بهداشتی، اعلام کرد که نمی‌توان آمار دقیقی از اسرای شهید در زندان های رژیم صهیونیستی داشت، زیرا این رژیم آمار مربوط را پنهان می‌کند.

براساس گزارش‌ها، برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی درباره تعطیلی تدریجی بازداشتگاه نظامی بدنام سدیه تیمان، همچنان اسرای فلسطینی به این زندان منتقل می‌شوند.

قدوره فارِس، رئیس کمیسیون امور بازداشت‌شدگان گفت: همه نهاد‌های اسرائیلی در آزار فلسطینی‌های غزه شریک هستند؛ همه نهاد‌های اسرائیل- دولت، کنست، ارتش، شین بت [آژانس امنیتی]، پلیس و کسانی که خود را سیستم قضایی اسرائیل می‌نامند، درگیر هستند.

وی تاکید کرد: اگر تحقیقاتی در اینجا و آنجا انجام شود، فقط برای این است که اسرائیل فرضیات گمراه‌کننده‌ای برای جهان ایجاد کند و بگوید که خودش را ارزیابی و بررسی می‌کند و بر عملکردش نظارت می‌کند؛ این فقط برای گمراه کردن و پنهان کردن جنایت‌های سنگین است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *