معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست ۱۴ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

14:16 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۰۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست ۱۴ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مسئولین با مردم، به درخواست ۱۴ نفر از مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حجت بهشتی معاون قضایی رئییس کل دادگستری استان تهران صبح امروز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در سوی دیگر میز قضاوت حاضر شد و با استماع مستقیم درخواست‌های مراجعین، دستورات و راهنمایی‌های قانونی لازم را درجهت حل و فصل و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مراجعین صادر کرد.

قاضی بهشتی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مسائل و مشکلات مطرح شده در ۱۳ پرونده قضایی شخصی که توسط طرفین طرح شد پاسخ داد.

وی همچنین با نمایندگان شکات یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در زمینه ارائه خدمات نقلیه‌ای، ملاقات کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده از سوی این افراد دستورات لازم را در جهت تسریع در روند پرونده قضایی و پیگیری مشکلات مطرح شده صادر کرد.

بهشتی همچنین در پایان جلسه ملاقات مردمی قضاییه گفت: عمده درخواست‌های مراجعین درخواست عدم صلاحیت، تسریع در رسیدگی، پرونده‌های مالی و درخواستی خاص در زمینه موضوعات پژوهشی از دادگاه‌های اقتصادی بود که دستورات لازم درجهت این موضوعات و تسریع در احقاق خواسته به شرط فراهم بودن شرایط قانونی صادر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *