گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: نکونام دیگر جای هیچ بهانه‌ای ندارد/ تاج به حرف خودش هم احترام نمی‌گذارد

1:01 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۹۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراغه‌چیان: نکونام دیگر جای هیچ بهانه‌ای ندارد/ تاج به حرف خودش هم احترام نمی‌گذارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکونام هر کاری می‌کند باید در مقطع کنونی به فکر تمرینات و اردوی آماده‌سازی تیم باشد. هواداران فقط برد می‌خواهند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: شرایط باشگاه در این چند وقت اخیر متعادل پیش رفته و بازیکنانی که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند جدا شدند و آن‌هایی که از مهره‌های اصلی تیم بودند نیز ماندند و تمدید کردند.

وی ادامه داد: تمدید قرارداد با جواد نکونام با توجه به اینکه در تورنمنت‌های بزرگی حضور داریم اتفاق خوبی بود. نکونام فصل گذشته با توجه به نفراتی که در اختیار داشت عملکرد خوبی را نشان داد و نتایج لازم را به دست آورد، اما یک سری مسائل حاشیه‌ای مانع موفقیت او شد. با توجه به شناختی که وی از باشگاه دارد به خوبی می‌داند که با چه بازیکنانی ادامه دهد و چه نفراتی را به تیم اضافه کند. کادر فنی استقلال باید تقویت شود و یک مربی بدنساز حرفه‌ای به تیم اضافه شود تا به خوبی تیم را تمرین دهد. 

گذر زمان جذب بازیکنان را از دسترس خارج می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه پیش از آغاز فصل، تصریح کرد: با توجه به اینکه در ۳ جام مختلف حضور داریم باید نفرات خوبی را جذب کنیم. تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش به خوبی انجام شده و حفظ شاکله تیم بسیار مفید است. با این وجود باید برای بازیکنان حاضر یک ذخیره با کیفیت جذب شود. با گذر زمان گزینه‌های خوب داخلی از دست می‌روند و نباید زمان را به هر صورت از دست بدهیم. مدیریت باشگاه به کمک هلدینگ خلیج فارس باید تدابیر لازم را به خرج دهند و بهترین نفرات را برای نکونام فراهم کنند، زیرا هواداران عملکرد بهتری نسبت به پارسال از آبی‌پوشان انتظار دارند. 

ورود فرد والیبالی به فوتبال با عقل جور در نمی‌آید

مراغه‌چیان با بیان اینکه حضور یک فرد والیبالی در فوتبال توهین به پیشکسوتان آن باشگاه است، عنوان کرد: مصطفی کارخانه از دوستان خوب من است و تجربه بسیار بالایی در رشته والیبال دارد و به شخصه او را قبول دارم، اما اینکه او در بدنه باشگاه استقلال قرار گرفته و صاحب مقام شده یک نوع توهین به پیشکسوتان باشگاه استقلال است. بسیاری از پیشکسوتان باشگاه با وجود اینکه مدارک بسیار بالایی دارند، اما خانه‌نشین مانده‌اند. در هر حال انتخابی بوده که انجام شده و هرچه که هست با عقل جور در نمی‌آید و منطقی‌تر این است که برای فوتبال یک شخص فوتبالی بیاید. 

نکونام فرصتی برای بهانه ندارد و باید قهرمان شود

وی در ارتباط با نحوه آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال برای آغاز فصل جدید، متذکر شد: خدا را شکر همانطور که گفتم شاکله تیمی حفظ شده و باید از آن شرایط فصل گذشته دور شویم و به دنبال خلق یک قهرمانی در فصل جدید باشیم. با توجه به اینکه رفاقت خوبی بین مدیریت و نکونام وجود دارد فکر نمی‌کنم همانند گذشته مشکلی وجود داشته باشد. نکونام هر کاری می‌کند باید در مقطع کنونی به فکر تمرینات و اردوی آماده‌سازی تیم باشد. زمان در این مقطع خیلی مهم است و هر چقدر به آغاز لیگ نزدیک می‌شویم باید خودمان را آماده کنیم. در پست دروازه‌بانی سیدحسین حسینی باید حفظ شود و در کنار او یک دروازه‌بان حرفه‌ای قرار بگیرد. خالدآبادی در سبک خود عالی است و باید توسط هواداران حمایت شود. امیدوارم به جای اینکه بازیکنان مسن را به تیم بیاورند، روی جوانان بیشتر حساب باز کنند. 

نبود VAR به تیم‌های حاضر در لیگ لطمه می‌زند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه مسئولان فدراسیون به حرف خودشان هم احترام نمی‌گذارند، خاطرنشان کرد: طبق شنیده‌ها گفته شده بود که VAR در فصل جدید استفاده می‌شود و تأکید شد که در اولین هفته لیگ از آن رونمایی شود و اگر نشد لیگ برگزار نمی‌شود. چند روز پیش خبر آمد که از هفته چهارم این تکنولوژی را وارد می‌کنند. مگر در قرن نوزدهم هستیم که نمی‌توانند مقدمات آن را بچینند؟ این کار‌ها تنها باعث می‌شود که اعتماد هواداران از فدراسیون صلب شود. همواره مسئولان فدراسیون در حال بهانه آوردن هستند. امیدوارم کمک داور ویدیویی زودتر وارد شود چرا که به جز استقلال تمام تیم‌های لیگ نیز از اشتباهات داوری ضرر می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *