گاریدو: بازیکنان ما برای پیروزی به زمین رفتند/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس، یعنی جنگیدن/ باید خودمان را تقویت کنیم

22:36 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گاریدو: بازیکنان ما برای پیروزی به زمین رفتند/ پوشیدن پیراهن پرسپولیس، یعنی جنگیدن/ باید خودمان را تقویت کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم، اما فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم تیم تراکتور روی بازی تسلط داشت.

خبرگزاری میزان - خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری بعد از تساوی مقابل تراکتور در تبریز اظهار داشت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شخصیت خودمان را در این دقایق نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و از شروع بازی خوشم آمد.

وی ادامه داد: ضربه ایستگاهی ارونوف و یک حرکت مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. فکر می‌کنم تساوی صفر - صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود. در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم، اما فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم تیم تراکتور روی بازی تسلط داشت و روی دروازه ما حمله می‌کرد. گاهی ما از بازی خارج بودیم، اما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از گلی که خوردیم تراکتور بهتر بازی کرد. وقتی تیمی گل می‌خورد لحظات سختی دارد. بعد از آن سروش رفیعی اخراج شد، اما قسمت مهم این بود که با همه این مشکلات در دقایق آخر با ۱۰ بازیکن و در حالی که خیلی‌ها فکر می‌کردند ما می‌بازیم گل زدیم.

گاریدو در ادامه تصریح کرد: ۴ مهاجم در این بازی داشتیم. اورونوف، احمدزاده، صادقی و علیپور در این بازی چهار بازیکن هجومی ما بودند. پورعلی گنجی را هم به بازی آوردیم، چون در ضربات ایستگاهی بازیکن مهمی است. یک کرنر به دست آوردیم و العملود گل مساوی را زد تا راضی باشیم. بازی سختی بود، اما ما همیشه دوست داریم ببریم. در چنین بازی اگر نبریم باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم. ما تا لحظه آخر جنگیدیم. این مربوط به پوشیدن پیراهن پرسپولیس است. هر اتفاقی در بازی می‌افتد و تا آخرین لحظه باید جنگید. نکته مثبت درباره تیم ما این است که در لحظات سخت این را نشان دادیم که می‌شود نتیجه گرفت.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه ۱۰ نفره شدند و بهتر بازی کردند افزود: من همه حرف‌ها را گفتم. نتیجه‌ای که ما می‌خواهیم همیشه برد است. اگر این ۲ امتیاز در این ۲ بازی را تحلیل کنم باید بگویم که می‌شد ۶ امتیاز ببریم. امروز فکر می‌کنم یک امتیاز گرفتیم. بازی قبل باید ۳ امتیاز می‌گرفتیم. در بازی قبلی باید بهتر تلاش می‌کردیم. در قبال این ۲ امتیاز راضی نیستم، چون حداقل باید ۴ امتیاز می‌گرفتیم. بازی امروز متفاوت بود، چون رقابت کردیم. این را بدانید که بازی قبلی ما خانگی بود، اما فشار هواداران ما نبود. این‌ها تاثیر گذار است. 

وی تصریح کرد: گاهی حریف کاری می‌کند، اما بزرگ نشان داده می‌شود، اما ما کار بزرگی می‌کنیم، اما دیده نمی‌شود. فشار هواداران در بازی تأثیرگذار است. همه جای دنیا همین شکل است. ما باید برخی نقاط را تقویت کنیم و این طبیعی است. اسکواد ما در حال ترمیم شدن است و بازیکنان جدید در حال اضافه شدن هستند تا در تیم جا بیفتند. امروز به تیمم تبریک می‌گویم. در بازی امروز اشتباهاتی داشتیم، اما آن‌ها را تصحیح خواهیم کرد. امروز در سخت‌ترین لحظه یک بازی باخته را برگرداندیم. درباره توانایی رقابت تیم خودم حرف می‌زنم که با یک بازیکن کمتر ۴ بازیکن هجومی داشتیم.

گاریدو در مورد جو استادیوم و اینکه آیا پرسپولیس بابت این یک امتیاز شانس آورد گفت: جو ورزشگاه خوب بود. خوب است که در این جو فوتبال بازی کنیم. این جو همیشه تاثیرگذار است. طبیعی است که تیمی در خانه خودش با این هوادار بازی کند همه چیز به نفعش است. در این جو باید ۳ برابر بجنگید. قسمت‌هایی از بازی خوب عمل نکردیم، اما در برخی از قسمت‌ها واقعا خوب بودیم. در نهایت باید نتیجه را تحلیل کرد. هر چیزی که داخل بازی اتفاق افتاد را می‌شود تحلیل کرد.

وی افزود: هر دو تیم روی ضربه ایستگاهی گل زدیم. ۲ تیم بزرگ و با فشار و تنش زیاد بازی کردند. گاهی تیم حریف بهتر است و گاهی ما بهتر بودیم. در نیمه اول اورونوف ضربه بهتری می‌زد گل می‌شد و شرایط بازی فرق می‌کرد. در طول بازی اتفاقات زیادی رخ داد که مانند سایر بازی‌ها باید آن را تحلیل کرد. 

سرمربی پرسپولیس درباره اخراج سروش و اینکه با اخارج این بازیکن پرسپولیس بهتر بازی کرد خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم! در این لحظه نمی‌دانم چه باید بگویم. این نظر شماست. فکر نمی‌کنم این حرف‌ها جدی باشد. ما درباره فوتبال حرف می‌زنیم. باید از فوتبال لذت ببریم. حرف‌های داخل اینستاگرام را فراموش کنیم. باید درباره فوتبال در داخل زمین حرف بزنیم.

گاریدو درباره اینکه ورزشگاه آزادی آماده نیست و نبودن تماشاگر به ضرر شماست ادامه داد: شما فکر می‌کنیم ترجیح من چیست؟ بازی کردن داخل خانه با هوادار زیاد یا بازی خارج از خانه؟! ترجیح می‌دهم در استادیوم و با هواداران خودمان بازی کنیم. استادیوم پر باشد، چون این نکته مثبتی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *