حسینی: چوب بی‌تجربگی بازیکنانمان را خوردیم/ می‌توانستیم در ضدحملات کار را تمام کنیم

22:24 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۷۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: چوب بی‌تجربگی بازیکنانمان را خوردیم/ می‌توانستیم در ضدحملات کار را تمام کنیم
سرمربی تیم آلومینیوم گفت: وقتی جلو بودیم از فرصت‌های ضدحمله استفاده نکردیم و چوبش را خوردیم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اطهار داشت: نیمه اول را خیلی خوب بودیم و شاهد یک بازی زیبا و تاکتیکی از بازیکنان بودیم که مزدش را هم گرفتند. نیمه دوم یک مقدار انرژیمان پایین آمد و موقعیت‌ها و ضدحمله‌های خوبی داشتیم و متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: نتیجه یک بر صفر نتیجه‌ای شکننده است. نساجی با آوردن بازیکنان باتجربه و استفاده از کرنر خوب توانست بازی را به تساوی بکشاند. فکر می‌کنم چوب بی تجربگی بازیکنان را خوردیم. وقتی جلو بودیم از فرصت‌های ضدحمله استفاده و نکردیم و چوبش را خوردیم.

حسینی ادامه داد: چیزی که مشخص بود تلاش و زحمت‌های بازیکنان تیم بود که خیلی پرتلاش ظاهر شدند و امیدوارم در آینده از این بازی‌ها درس بگیرند و فوتبالی که نیمه اول بازی کردند را ادامه دهند.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به پرسش که اعتراض هایتان به داوری از چه بابت بود، گفت: من اعتراضی به داوری نداشتم و اعتراضم به بازیکنانم بود. راجع به داوری هم صحبتی نمی‌کنم. 

وی گفت: فوتبال ما در نیمه اول فوتبال خوبی بود. در ابتدای فصل تیم‌ها نوسان پیدا می‌کنند. تیم حریف بازیکنان با تجربه‌ای داشت و ما می‌توانستیم در ضدحمله‌ها کار را تمام کنیم و این کار را نکردیم و متاسفانه دقیقه آخر گل خوردیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *