گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: خوب نیست تیم اول ایران آواره باشد/ عزیزی به گرد پای قلعه‌نویی و مجیدی هم نمی‌رسد

10:02 - 01 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۸۹۶۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱۵ دیدگاه
مراغه‌چیان: خوب نیست تیم اول ایران آواره باشد/ عزیزی به گرد پای قلعه‌نویی و مجیدی هم نمی‌رسد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای فوتبال ایران متاسفم که یکی از پر هوادارترین تیم‌های ایران از داشتن یک ورزشگاه مجهز در پایتخت محروم است.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران مقابل شمس آذر قزوین، اظهار داشت: تمام تیم‌ها در هفته نخست از لحاظ هماهنگی به شرایط ایده‌آل نرسیده بودند و استقلال هم از این شرایط دور نبود. باید به آبی‌پوشان و کادر فنی این تیم زمان بدهیم. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی اول بود تیم‌ها نتوانستند به خوبی برنامه‌هایشان را ارائه دهند. استقلال با توجه به بازیکنانی که در اختیار داشت نتوانست از خارجی‌های جدید خود رونمایی کند، اما روی خوش شانسی توانستند ۳ امتیاز مهم این مسابقه را به دست بیاورند تا در آینده از لحاظ روحی و روانی آمادگی لازم را داشته باشند. این دومین سالی است که نکنم روی نیمکت استقلال می‌نشیند و باید او را حمایت کنیم. نباید باعث شویم تا جو تیم متشنج شود. استقلال خوب بازی نکرد، اما باید از این تیم حمایت کنیم تا در آینده صلابت لازم را به دست بیاورد.

پرطرفدارترین تیم ایران را آواره کردند و کسی صدایش در نمی‌آید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با بلاتکلیفی آبی‌پوشان از بابت ورزشگاه خانگی، گفت: به شخصه برای فوتبال ایران متأسفم که برای پر هوادارترین تیم ایران یک ورزشگاه مجهز و مدرن در تهران نداریم. در همه دنیا در پایتخت مجهزترین ورزشگاه وجود دارد و تیم‌های بزرگ نیز از این ورزشگاه‌ها استفاده می‌کنند. طی چند سال کشور قطر برای جام جهانی ورزشگاه‌های مدرن و مجهز ساخت، اما ما هنوز نتوانستیم یک قسمت جایگاه، سکو و چمن ورزشگاه آزادی را ترمیم کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: چیزی که وجود دارد این است که ما در لیگ نخبگان مقابل بازیکنان بزرگی بازی خواهیم داشت و با این شرایط باید سرمان را از خجالت پایین بیندازیم. اصلاً خوب نیست که تیم اول ایران از لحاظ ورزشگاه آواره باشد و نتواند از حریفان خود در تهران میزبانی کند؛ انگار که استقلال محروم شده است. از نظر من اینگونه بازی‌های استقلال لذت‌بخش نخواهد بود و هواداران متضرر اصلی این موضوع خواهند بود. 

کمک داور ویدیوئی خیلی از حقایق را در هفته نخست روشن کرد

مراغه‌چیان با بیان اینکه کمک داور ویدیویی به داد استقلال رسید، عنوان کرد: وجود کمک داور ویدیویی در هفته نخست برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس خیلی از حقایق را روشن کرد. اگر این تکنولوژی زودتر به فوتبال ایران اضافه می‌شد قطعاً جای قهرمان در فصول گذشته تغییر می‌کرد. آوردن VAR آنقدر هم کار مشکلی نبود، اما آقایان انگار قصد و غرضی از این موضوع داشتند و نمی‌خواستند اتفاقات خارج از برنامه‌ریزی‌هایشان در فوتبال شکل بگیرد و همین باعث شد تا یک سری از قهرمانی‌ها به صورت کشکی صورت بگیرد. باید این تکنولوژی در تمام مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گسترش پیدا کند چرا که باعث می‌شود حق به حقدار برسد. این اتفاقی بود که دیر به سرانجام رسید، اما حالا که آمد باعث شد تا به حقمان برسیم. 

حضور رضاییان در ترکیب استقلال به من قوت قلب می‌دهد

وی در خصوص دیدار آینده تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، بیان داشت: ملوان یک تیم خوب و پرمهره است و با هدایت مازیار زارع قطعاً برای آبی‌پوشان دردسرساز خواهند شد. سفیدپوشان ملوان با توجه به اینکه بازیکنان سرباز را به خدمت گرفتند قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت؛ از جمله امید نورافکن که در هفته نخست خوش درخشید. امیدوارم تیم فوتبال استقلال در هفته دوم با ترکیب کامل پذیرای ملوانی‌ها باشند. از کادرفنی می‌خواهم تا به خواست هواداران گوش بدهند و به جای بازی دفاعی کمی در فاز هجومی کار کنند تا یک بازی زیبا را از تیم شاهد باشیم. اسلامی در هفته نخست با تجربه عمل کرد و کیفیت خوبی از خود به جای گذاشت. حضور رامین رضاییان در ترکیب استقلال به من قوت قلب می‌دهد. او با این سن مثل یک جوان ۲۰ ساله بازی می‌کند. سبک و فیزیک بدن او من را یاد رونالدو می‌اندازد و بهتر است که بگویم او رونالدوی ایرانی است. 

خداداد عزیزی سرمربی هر تیمی بوده آنرا به فلاکت کشانده

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان درباره هتک حرمت پیشکسوتان استقلال توسط برخی افراد، خاطرنشان کرد: برای صدا و سیما افسوس می‌خورم که یک سری افراد بدون کارنامه را به تصویر می‌کشند. فردی که به خاطر یک گل شانسی به استرالیا فکر کرده بهترین است باید این را بداند که به اندازه یک پای چنگیز، پیوس و علی دایی هم نیست. او نان گلی که به استرالیا زد را می‌خورد و این فقط نظر من نیست بلکه از هر فرد فوتبالی که بپرسید نظرش را درباره او خواهد گفت. خداداد عزیزی سرمربی هر تیمی که بوده آن را به فلاکت کشانده و آنقدر کارنامه ضعیفی دارد که به هیچ عنوان در حد قلعه‌نویی و مجیدی نخواهد بود. اگر تصویر این شخص را یک ماه در تلویزیون پخش نکنند کسی به عنوان بازیکن ملی هم از او یاد نخواهد کرد. توهین این شخص به بازیکن و مربی‌های محبوب و سابق استقلال قابل بخشش نیست. شما باید الگو باشید نه اینکه با برخی رفتارهایتان باعث خجالت شوید.

انتهای پیام/


حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
زمانی که مربی ابومسلم بود و پرسپولیس رو شکست داد و یک استان ر‌‌و خوشحال کرد برای همه ی عمر مربی گری بس هست
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
تیم اول ایران منظورش چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
تیم اول؟! هنوز از توهم خارج نشدید آقای مراغه چیان، آقای تقوی، آقای صادقی؟!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
شما تو حدی نیستی که حتی نظر بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
0
0
جلل خالق چی میگی

تیم اول ایران
پرطرفدارترین ترین تیم ایران

چی زدی
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *