رئیس دیوان عدالت اداری در استان کرمانشاه به درخواست حدود ۳۰۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

9:04 - 13 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۴۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دیوان عدالت اداری در استان کرمانشاه به درخواست حدود ۳۰۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت قضایی همراه در سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری و هیئت همراه در سفر استانی که با استقبال رئیس کل، دادستان و جمعی از معاونین دادگستری استان کرمانشاه همراه شد، طی دو روز با حضور در دادگستری استان با حدود ۳۰۰ نفر از مراجعان دیدار کردند و به درخواست‌های آنان رسیدگی شد.

در این سفر که برنامه ملاقات عمومی برنامه‌ریزی شده و با اطلاع‌رسانی قبلی صورت گرفته، ۳۰۰ نفر از مراجعین جهت ملاقات ثبت نام و درخواست‌های خود را به هیئت قضایی دیوان عدالت اداری ارائه کردند.

پس از برنامه ملاقات مردمی، رئیس دیوان عدالت اداری به همراه رئیس کل دادگستری، دادستان و جمعی از معاونین با حضور در بیت امام جمعه کرمانشاه با ایشان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری با تأکید بر اهمیت خدمتگزاری به مردم، تصریح کرد: در سفر دو روزه به استان کرمانشاه با ۳۰۰ نفر از مراجعین که با اطلاع رسانی قبلی ثبت نام کرده بودند ملاقات می‌کنیم و قرار بر این است به درخواست‌های مراجعین طی ۱۵ روز خارج از نوبت رسیدگی شود.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه مطابق دستور رئیس قوه قضاییه ۲۱ کارگروه برای رسیدگی به شکایت‌های مردم از دستگاه‌های مختلف اجرایی تشکیل شده است افزود: در نشست‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی یا توجه به درخواست‌ها و شکایات مردم برخی آیین نامه‌ها اصلاح می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از مجموعه قضایی استان کرمانشاه به ویژه رئیس کل دادگستری، خدمتگزاری به مردم و تلاش در راستای حل مشکلات مراجعین را اولویت مهم نظام مقدس اسلامی عنوان کرد.

در ادامه این دیدار، امام جمعه کرمانشاه ضمن خیر مقدم به رئیس دیوان عدالت اداری و همراهان ایشان دستگاه قضایی را ملجأ و پناهگاه مردم خواند و گفت: نظام اسلامی بنا به تأکید مقام معظم رهبری مبتنی بر جمهوریت و مردم سالاری حقیقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با تأکید به رویکرد ارزشمند خدمتگزاری به مردم تصریح کرد: دستگاه قضایی خود را موظف به رسیدگی و پاسخ به مشکلات مردم می‌داند و این مظهر مردم سالاری حقیقی است.

وی در پایان از حضور رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت همراه که با رویکرد رسیدگی به مشکلات مردم به استان کرمانشاه سفر کردند قدردانی کرد و در ادامه راه برای ایشان و همه خدمتگزاران به مردم از خداوند متعال طلب خیر و سلامتی کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *