رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی بیستون بازدید کرد

13:42 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۳۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی بیستون بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه از چهار واحد تولیدی کاشی بیستون، نیرو پلاستیک کامبادن، کاویان بتن غرب و آگرین ذوب غرب بازدید و به منظور رفع مشکلات قضایی آن‌ها دستوراتی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ششمین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در شهرک صنعتی بیستون و برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در خانه صنعت، معدن، تجارت ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی و تأکید بر حمایت از بخش تولید، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کردند.

کرمی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید رئیسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقش اقتصاد را در رونق کشور بسیار مهم می‌دانند و تأکید ایشان بر حوزه اقتصاد و بخش تولید نشان می‌دهد که ایشان به موضوع تولید و توان و ظرفیت کشور برای افزایش، رونق و گسترش تولید، بسیار امیدوار هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از مدیران شجاع و کارآمد برای تحقق شعار سال به منظور حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم حمایت قاطع می‌کند.

وی با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی استان گفت: اولویت ما این است که در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت رونق چرخه تولید تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحد‌های تولیدی و حفظ اشتغال نیروی کار بکار خواهد گرفت.

کرمی با اشاره به ورشکستگی و مشکلات برخی واحد‌های تولیدی یادآور شد: ضرورت دارد فعالیت‌های اقتصادی با مشورت و پشتوانه قضایی و حقوقی انجام شود، لذا در صورت لزوم، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی خانه صنعت معدن و تجارت، از کرمی رئیس کل دادگستری استان به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضاییه و عباسی قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به عنوان قاضی نمونه تجلیل بعمل آمد.

در این نشست تعدادی از مسئولین و فعالان اقتصادی گزارشی از وضعیت صنایع و معادن استان را ارائه کردند و مشکلات و دغدغه‌های موجود در این حوزه را با رئیس کل دادگستری و معاونین وی در میان گذاشتند.

در ادامه برنامه‌های روز ششم از هفته قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری و هیئت همراه ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کردند.

گفتنی است واحد‌های تولیدی کاشی بیستون، نیرو پلاستیک کامبادن، کاویان بتن غرب و آگرین ذوب غرب از جمله واحد‌هایی بودند که از آن‌ها سرکشی شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *