رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید کرد

12:52 - 12 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۲۵۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید با قضات و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه به همراه ابراهیمی رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب مرکز استان از مجتمع جدید قضایی شهید رئیسی ارومیه بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در شعب محاکم با قضات و کارمندان دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات و نیازمندی‌های شعب قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با ملاحظه برخی پرونده‌های شعب از همکاران خود تسریع در رسیدگی‌ها را با تدقیق و صحت مورد تاکید قرار داد و تعیین تکلیف قطعی پرونده‌ها در قالب صدور احکام متقن و پرهیز صدور قرار‌های شکلی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ضمن این بازدید با تعدادی از مراجعه کنندگان به دادگستری هم دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است این مجتمع با همت و پیگیری مدیریت دادگستری استان راه اندازی شده و با تجهیز آن هم شعب خانواده که در فضا نامناسب بودند به این محل انتقال داده شده و هم یک طبقه مختص رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مهم خاصه در حوزه پرونده‌های له یا علیه ادارات، مدیریت شهری، اختلافات شهروندان با مجموعه ادارات، ارگان‌ها و شهرداری‌ها در نظر گرفته شد تا شعب بدوی و تجدیدنظر تخصصی یک بسته کامل قضایی را تشکیل دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مجتمع قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *