رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: جانبازان و ایثارگران اسوه و الگوی استقامت و پایداری هستند

12:21 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۵۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: جانبازان و ایثارگران اسوه و الگوی استقامت و پایداری هستند
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار با یکی از جانبازان دفاع مقدس آن‌ها را اسوه و الگوی استقامت دانست و گفت: کار آنها با هیچ چیزی قابل مقایسه و ارزش گذاری نیست.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان به مناسبت هفته قوه قضاییه عصر روز پنج شنبه ۷ تیر ماه با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس آقای یوسف طالب مرندی با او دیدار و از صبر و استقامت وی و خانواده مکرمش تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

 وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران عزیز اسوه و الگوی استقامت و پایداری هستند،افزود: این یادگاران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار غیرت ایرانی اسلامی را به نمایش گذاشتند و با تاسی از نهضت عاشورا و علمدار کربلا درس شجاعت، وفا و پایمردی را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بعثی بیافتد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خانواده جانبازان را الگوی صبر نامید و گفت: خانواده مکرم جانبازان هم با درک بالا و همتی بلند زینب وار در کنار قهرمانان خود ایستاده اند و سال‌ها رنج و سختی پرستاری و مراقبت از جانبازان خود و میهن را بر دوش کشیده اند مثل خانواده محترم جانباز عزیز یوسف طالب مرندی که ۴۳ سال است این سختی‌ها و رنج‌ها را متحمل می‌شوند و این جانباز قطع نخاعی را به شایستگی پرستاری و تیمار می‌کنند.

عتباتی خطاب به این جانباز و رزمنده دفاع مقدس گفت: کار بی نظیر شما با هیچ چیزی قابل مقایسه و ارزشگذاری نیست و شما عزیزان در تاریخ ایران جاودانه هستید و دیدار شما عزیزان روحیه جهاد و تلاش را برای هر انسان آزاده‌ای القا می‌کند.

عتباتی در ساعتی که در منزل این جانباز عزیز بود برخی مشکلات درمانی وی را پیگیری کرد.

یوسف طالب مرندی رزمنده دوران دفاع مقدس در سال ۱۳۶۰ در مناطق عملیاتی ارومیه مجروح و به درجه جانبازی بیش از ۷۰ درصد نائل آمده است و اکنون ۴۳ سال است که متحمل رنج ناشی از جراحت‌های دوران جنگ است، ولی با روحیه مثل زدنی بر تمامی ارزش‌ها و اعتقادات خود پایبند و عاشق نظام و رهبری فرزانه انقلاب است.

آرزوی سلامتی و تندرستی برای چنین مردان مرد میهن اسلامی را از درگاه خداوند متعال داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *