جوانمردی: امیدوارم رییس جمهور آینده تحول بزرگی را در ورزش ما ایجاد کند

13:19 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
جوانمردی: امیدوارم رییس جمهور آینده تحول بزرگی را در ورزش ما ایجاد کند
قهرمان پارالمپیک گفت: جامعه ورزش ما یک مقدار رو به افول رفته و امیدوارم رئیس جمهور آینده تحول بزرگی را در این بخش ایجاد کند.

خبرگزاری میزان - ساره جوانمردی پس از رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری در محل ورزشگاه شهید شیرودی اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و فردی است. ما رئیس جمهور ورزشکار می‌خواهیم نه رئیس جمهور ورزش دوست. جامعه ورزش ما یک مقدار رو به افول رفته است. دوست داریم همچنان با قدرت رو به جلو برویم. به خصوص در المپیک و پارالمپیک پیش رو. 

وی ادامه داد: امیدوارم هر کسی که رییس جمهور می‌شود بتواند گزینه‌هایی را برای یکی دو ماه آینده برای ورزشکاران مشخص کند تا به نتیجه گیری آن‌ها در پارالمپیک کمک کند. امیدوارم رییس جمهور ورزشکار و ورزش دوست ما بعدی بتواند تحول بزرگی را در ورزش ما ایجاد کند.

قهرمان تیراندازی پارالمپیک توکیو درباره پیش بینی خود از عملکرد کاروان تیراندازی ایران در پارالمپیک پاریس گفت: دو ماه تا زمان داریم. در حال برگزاری اردو‌ها هستیم که با قدرت و کیفیت در حال برگزاری است. امیدوارم تا آن زمان به اوج آمادگی برسیم و بهترین‌ها در پارالمپیک اتفاق بیفتد.

جوانمردی درباره شرایط خود گفت: همه چیز خوب و نرمال است. منتظر فشنگ خفیف ۵۰ متر هستیم تا ببینیم وضعیت رکوردهایمان چطور است چرا که با این فشنگ‌ها که در حال تمرین هستیم نمی‌شود وضعیت را سنجید. در تفنگ بادی وضعیت خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد. در تیراندازی چیزی مشخص نیست، اما امیدوارم با تلاش خودم و دعای مردم و کمک خدا به بهترین نتیجه برسم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *