وزیر ورزش: جامعه ورزش مانند همیشه حضور پر رنگی در انتخابات دارد/ انتخابات ۴ فدراسیون برگزار می‌شود

10:46 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۵۷۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش: جامعه ورزش مانند همیشه حضور پر رنگی در انتخابات دارد/ انتخابات ۴ فدراسیون برگزار می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات، جامعه ورزش هم مثل همیشه حضور پر رنگی دارد.

خبرگزاری میزان - کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان که برای رای دادن در ورزشگاه شهید شیرودی حضور پیدا کرده بود، در این خصوص اظهار داشت: به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم که همواره با حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که به انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند.

وی ادامه داد: با توجه اتفاقی که افتاد امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را برگزار می‌کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید شان مبنی بر حضور و مشارکت پر شور مردم است، جامعه ورزش هم مثل همیشه حضور پر رنگی دارد. 

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در این راستا بر اساس منویات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی که وزارت ورزش در سطح کشور انجام داده و با هماهنگی که با ستاد انتخابات کشور انجام شده، صندوق اختصاصی مثل انتخابات مجلس در تهران و سایر استان‌ها تدارک دیده شده تا جامعه ورزش با فراق بال بهتر و بیشتری در رای گیری حضور داشته باشند. این صندوق با توجه به اینکه مخاطبان آن خاص جامعه ورزش و جوانان هستند، خودش یک تبلیغی برای حضور و مشارکت پرشور مردم و اهلالی ورزش خواهد بود.

هاشمی اظهار داشت: وزرا بعنوان نمایندگان دولت موظفند براساس نیاز‌های موجود در بخش‌های مختلف کارهایشان را پیش ببرند و ما هم در حوزه ورزش و جوانان اقدامات موثری داشته‌ایم. دسترسی به فضا و امکانات ورزشی یکی از دغدغه‌های جامعه ورزش و جوانان بوده و ما در راستای آن سعی کرده‌ایم که پروژه‌های نیمه تمام از دهه ۸۰ تاکنون رادر اولویت قرار دهیم که تاکنون بیش از ۱۴۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسید. از زمان آغاز به کار بنده ۱۸ فدراسیون توسط سرپرست مدیریت می‌شد که تاکنون انتخابت ۱۴ فدراسیون برگزار شده و به زودی متولی ۴ فدراسیون دیگر نیز انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *