رئیس کل دادگستری استان لرستان: دستگاه‌های اقتصادی استان باید به اشتغال جوانان و حمایت از واحد‌های تولیدی کمک کنند

14:26 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان لرستان: دستگاه‌های اقتصادی استان باید به اشتغال جوانان و حمایت از واحد‌های تولیدی کمک کنند
رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اقتصادی استان بایستی به کمک اشتغال جوانان و حمایت از واحد‌های تولیدی بیایند گفت: مسئله اشتغال ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با مسئله جرم دارد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابع وزارت امور اقتصاد و دارایی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام و انقلاب و همچنین شهیدان لرستانی حادثه غمبار هفتم تیر ، ابراز کرد: اربعین شهیدان خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت عرض کرده و امیدواریم همه ما در راه شهیدان قدم برداشته و به مردم خدمت کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه دستگاه‌های اقتصادی استان بایستی به کمک اشتغال جوانان و حمایت از واحد‌های تولیدی بیایند چرا که مسئله اشتغال ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با مسئله جرم دارد، خاطر نشان کرد: در پرداخت تسهیلات و امتیازات به واحد‌های مختلف و اشخاص دقت لازم صورت گیرد تا از به وجود آمدن پرونده‌های حقوقی در دادگستری جلوگیری به عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری با تاکید بر وصول مطالبات و مالیات‌ها و حمایت دادگستری در این زمینه، اظهار کرد: بیمه‌ها بایستی در رابطه با پرونده‌های تصادفات که در شورای حل اختلاف رسیدگی می‌شود همکاری لازم را داشته باشند چرا که هم به نفع مردم و هم به نفع بیمه و هم به نفع دادگستری است و رضایتمندی ارباب رجوع و تسریع در پرداخت خسارات را در پی خواهد داشت.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه ابراز کرد: حمایت‌های مالی دستگاه‌های اقتصادی استان از صنعت و کشاورزی بایستی بیش از پیش بوده و به میزان تعیین شده در این زمینه‌ها برسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *