جشن آزادی ۶۹۸ مددجوی زندان‌های استان اصفهان با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد

10:42 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جشن آزادی ۶۹۸ مددجوی زندان‌های استان اصفهان با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد
۶۳۶ زندانی واجد شرایط با دریافت ارفاقات قانونی و ۶۲ زندانی نیازمند مالی با کمک خیرین در مراسم جشن آزادی مددجویان در زندان مرکزی اصفهان که باحضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

خبرگزاری میزان - در آخرین روزهای هفته قوه قضاییه و پایان دهه ولایت و امامت ۶۳۶ زندانی واجد شرایط با دریافت ارفاقات قانونی و ۶۲ زندانی نیازمند مالی دیگر با کمک خیرین باحضور معاون اول قوه قضاییه از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مراسم جشن آزادی زندانیان در زندان مرکزی اصفهان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه قضاییه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان، مدیر کل زندان‌های استان اصفهان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و خیرین برگزار شد.

گفتنی است ارفاقات مشمول زندانیان اعم از آزادی مشروط، تعلیق، پایان حبس، دریافت پابند و ... میباشد، و ۶۲ زندانی نیازمند معسر با کمک خیرین و ستاد دیه استان اصفهان از زندان‌های این استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

لازم بذکر است در تمام ارفاقات فوق زندانیان سارق، حرفه، دارای شاکی خصوصی، سابقه دار و دارای سوابق شرارت مشمول این ارفاقات نشدند و عمدتا محکومین جرایم کم اهمیت، یا غیر عمد و فاقد سابقه بودند. 

شایان ذکر است تعداد ۶۶ زندانی در دهه امامت و ولایت مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *