رئیس کل دادگستری زنجان: دیدگاه‌های تخصصی نخبگان و جامعه حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده به دادگستری موثر است

11:04 - 05 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۰۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: دیدگاه‌های تخصصی نخبگان و جامعه حقوقدانان در کاهش ورودی پرونده به دادگستری موثر است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی برای اجرای برخی سیاست‌ها نیازمند استفاده از دیدگاه‌های حقوقی و سازنده جامعه حقوقدانان و نهاد‌های مرتبط حقوقی است گفت: در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها نقش جامعه وکلا و کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات بسیار اثر گذار است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در نشست صمیمی با جامعه نخبگان، وکلا، کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات استان زنجان اظهارکرد: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان و حقوقدانان استان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است، چرا که ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده یک ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های قوه قضاییه ارتباط با جامعه نخبگان است، عنوان کرد:دستگاه قضایی برای اجرای برخی سیاست‌ها نیازمند استفاده از دیدگاه‌های حقوقی و سازنده جامعه حقوقدانان و نهاد‌های مرتبط حقوقی با مجموعه است. و این دیدگاه های تخصصی برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری موثر است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه قضایی علاقه‌مند به شنیدن ایده‌های تخصصی و فنی نخبگان برای حل معضلات و مشکلات استان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق با تاکید بر اینکه وظیفه قضات اجرای عدالت و احقاق حق است گفت: در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها نقش جامعه وکلا و کارشناسان و نمایندگان حقوقی ادارات بسیار اثر گذار است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ارتباط دادگستری با جامعه نخبگان و حقوقدانان در سنوات گذشته و سال جاری ارتباطی نزدیک و مستمر است چراکه ارتباط با این قشر فرهیخته برای رفع موانع و استفاده از نظرات و تفکرات سازنده موثر و ضرورت است.

در ابتدای نشست صمیمی نمایندگان نخبگان استان، نمایندگان کانون وکلا، مرکز وکلا و کارشناسان، بسیج حقوقدانان، کارشناسان رسمی، نماینده حقوقی ادارات به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای تعامل و همکاری بیشتر بین دو مجموعه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *