۱۵ زندانی به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان زنجان آزاد شدند

12:55 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۴۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۵ زندانی به مناسبت هفته قوه قضاییه در استان زنجان آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان زنجان از آزادی ۱۵ زندانی در جریان بازدید مقامات قضایی از زندان استان به مناسبت هفته قوه قضاییه خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری استان زنجان در ششمین روز از هفته قوه قضاییه به همراه دادستان مرکز استان، معاونین رئیس کل، روسا و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان و روسای حوزه‌های قضایی استان و قضات تجدید نظر، دادسرا، محاکم و شورای حل اختلاف با حضور در زندان زنجان ضمن بازدید از زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره انجام دادند.

وی در حاشیه این مراسم با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت گفت:اهمیت و جایگاه کار قضا و قضاوت با استعانت از درگاه احدیت بسیار بالا است، چرا که قضات در امر قضاوت با سرنوشت مردم سروکار دارند، بنابر این بایستی در انجام وظیفه و اجرای عدالت اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تشکر از زحمات و تلاش‌های کلیه قضات در اجرای برنامه‌های قوه قضاییه و احقاق حق گفت:دیدار‌های چهره به چهره مقامات قضایی استان با حضور حداکثری برای شنیدن و بررسی مشکلات زندان و زندانیان نتایج خوبی به همراه دارد در همین راستا ۱۵ زندانی در جریان دیدار مقامات قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه از زندان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق اظهار کرد: استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، دادرسی الکترونیکی، پابند الکترونیکی و سایر ارفاقات قانونی برای زندانیان واجد شرایط مورد اهتمام همکاران قضایی قرار گیرد البته این ارفاقات شامل همه زندانیان بویژه سارقین حرفه‌ای نمی‌شود.

در این مراسم از قضاتی که اقدام به استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، دادرسی الکترونیکی، پابند الکترونیکی و رسیدگی تمام الکترونیکی پرونده‌ها و بدون کاغذ وهمچنین از خیرین جشن گلریزان استان تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *