کدام بازیکنان در فهرست نکونام هستند؟/ از ستاره‌های ذوب‌آهن و اهواز تا لژیونرهای غیرقابل دسترس

0:15 - 23 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۳۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کدام بازیکنان در فهرست نکونام هستند؟/ از ستاره‌های ذوب‌آهن و اهواز تا لژیونرهای غیرقابل دسترس
باتوجه به ناکامی تیم فوتبال استقلال در فصلی که گذشت در بدست آوردن جام قهرمانی کادرفنی و مدیران این باشگاه درصدد تقویت هرچه بیشتر تیمشان هستند تا برای فصل آینده انتظارات هواداران برآورده شود.

خبرگزاری میزان - هر چند هنوز ادامه حضور جواد نکونام با تیم فوتبال استقلال کاملاً قطعی و مشخص نیست، اما بر اساس قراردادی که این مربی با آبی‌پوشان دارد و عرف موجود که هر مربی در پایان فصل فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیاز خود را اعلام می‌کند، نکونام هم پیش از رفتن به تعطیلات این کار را انجام داد و موارد مورد نظرش را به اطلاع مدیران باشگاه رساند.

البته لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران با تلخی هرچه تمام‌تر برای استقلال به پایان رسید و قهرمانی که در دستان آبی‌پوشان بود به تیم رقیب رسید تا هواداران آبی‌های پایتخت حسرتی ناتمام را تجربه کنند.

همانطور که در گزارش قبلی به آن اشاره شد در این میان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان به پایان می‌رسد و از سوی دیگر تعدادی دیگر نیز به دلیل عملکرد فنی نامطلوب مورد توجه کادرفنی و باشگاه برای ادامه همکاری نیستند. اما در طرف مقابل تعدادی بازیکن هم برای بازسازی و تقویت تیم مد نظر جواد نکونام و همکارانش در کادر فنی هستند که گفته می‌شود اسامی آنها به مدیران باشکاه اعلام شده است.

باتوجه به شرایط خروجی‌های استقلال جواد نکونام درخواست تمدید قرارداد ۶ نفر از بازیکنان فعلی را نیز به مدیران باشگاه داده است که طبق پیگیری‌ها روزبه چشمی، آرش رضاوند، صالح حردانی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس و ابوالفضل جلالی مدنظر نکونام برای فصل بعد هستند. 

از طرفی گفته‌ می‌شود نکونام درخواست جذب یک مدافع وسط را به مدیران باشگاه ارائه داده است که عارف آقاسی و محمد دانشگر در این فهرست قرار دارند و از مدیران باشگاه خواسته از بین این دو نفر یکی را جذب کنند. 

گفته می‌شود میلاد زکی‌پور و حسین گودرزی هم در دفاع چپ مورد نظر نکونام قرار دارند تا در صورت توافق یک نفر از بین آن‌ها راهی استقلال شود. فرشید باقری، هافبک دفاعی مس رفسنجان که در پنجره زمستانی مدنظر نکونام قرار گرفته بود با وجود عدم اتمام قراردادش، بار دیگر مورد توجه نکونام قرار گرفته است و باید دید آیا بار دیگر می‌تواند به استقلال بازگردد.

 

کدام بازیکنان در فهرست نکونام هستند؟/ از ستاره ذوب‌آهن و برادر اهوازی تا

نکونام برنامه ویژه‌ای هم برای تقویت خط میانی خود در فصل آینده دارد و اسامی جذابی در لیست اعلامی وی حضور دارند. نام سامان قدوس، ریکاردو آلوز، روبرتو تورس، مهدی لیموچی و امین کاظمیان در لیست اعلامی نکونام به مدیران هلدینگ خلیج فارس به چشم می‌خورد. 

البته در این میان قدوس به صورت تلویحی عدم تمایل برای بازی در لیگ ایران را اعلام کرده، تورس هم به صورت قطعی اعلام کرده فصل آینده در لیگ ایران حضور نخواهد داشت. آلوز هم که با تراکتور قرارداد دارد و باید در انتظار تعیین تکلیف این باشگاه بماند تا شاید اگر تراکتور واگذار شد فرصت جدایی از این تیم و حضور در تیمی دیگر را پیدا کند.

باتوجه به عملکرد نه چندان مطلوب مهاجمان استقلال در فصل اخیر، نکونام نام دو بازیکن جوان را برای تقویت آبی‌پوشان در این پست تحویل باشگاه داده است. جواد آقایی‌پور و محمدحسین اسلامی دو مهاجم مدنظر نکونام برای فصل آینده هستند. اسلامی در نیم فصل هم مورد توجه نکونام بود که باشگاه موفق به کسب رضایتنامه او از ذوب‌آهن نشد. قرارداد این وینگر ۲۳ ساله که برای پیوستن به استقلال ابراز تمایل کرده، با ذوب‌آهن به پایان رسیده است و اکنون او یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

از سوی دیگر آقایی‌پور مورد توجه چند باشگاه بزرگ دیگر از جمله پرسپولیس هم قرار گرفته که باید دید در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

گفته می‌شود نام مجید حسینی، علی کریمی و مهدی قایدی نیز در لیست نکونام بوده است که حسینی به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده و علی کریمی نیز قرارداد خود را در ترکیه تمدید کرده است. باتوجه به رقم بالای قایدی رضایتنامه جذب وی نیز بسیار بعید به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *