اخبار ضدونقیض درباره ادامه همکاری استقلال و نکونام

11:14 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۱۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اخبار ضدونقیض درباره ادامه همکاری استقلال و نکونام
اخبار ضدونقیضی درباره ادامه همکاری باشگاه استقلال و جواد نکونام وجود دارد.

خبرگزاری میزان - در‌حالی حدود ۳ هفته از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال می‌گذرد و برخی تیم‌ها مراحل آماده‌سازی خود برای فصل جدید پیش رو را آغاز کرده‌اند، اما باشگاه استقلال هنوز تکلیف کادرفنی این تیم را برای ادامه همکاری مشخص نکرده است.

هر چند بر اساس اخبار قبلی جواد نکونام ۲ فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و می‌تواند در فصل پیش رو نیز روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند، اما تردید‌هایی در میان مدیران مالک باشگاه درباره ادامه این همکاری وجود دارد.

گفته می‌شود بعد از انتشار خبر توافق باشگاه پرسپولیس با والتر ماتزاری، سرمربی مطرح ایتالیایی هواداران استقلال نیز با فشار روی مدیران هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالکان اصلی باشگاه خواستار به خدمت گرفتن یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت تیمشان شده‌اند.

همانطور که پیشتر اعلام شد یکی دیگر از دلایل عدم تمایل مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری با نکونام مصاحبه‌ها و رفتار‌های این مربی در فصل گذشته و انتقادات بی‌وقفه به مدیران باشگاه بوده است چراکه نگران هستند این رفتار‌ها در فصل پیش رو نیز تکرار شود. 

یکی دیگر از موضوعاتی که در این میان مطرح می‌شود عدم صدور مجوز کار نکونام توسط نهاد‌های نظارتی برای نشستن روی نیمکت استقلال است که باعث شده این تردید‌ها دوچندان شوند، هرچند برخی منابع مدعی شدند این مشکل برطرف شده، اما هنوز هیچکدام از طرفین خبر موثقی در اینخصوص منتشر نکرده‌اند؛ نه هلدینگ خلیج فارس و نه رسانه رسمی باشگاه استقلال.

در هر حال به‌نظر می‌رسد طی روز‌های نزدیک پیش رو باید شاهد تصمیم‌گیری نهایی درباره نیمکت آبی‌پوشان برای فصل پیش رو باشیم، هرچند همانطور که عنوان شد شاید شاهد تصمیمات غیرمنتظره‌ای از سوی مالکان باشگاه باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *