رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
خبرگزاری میزان - پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگیهای لازم هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بیواسطه مسئولان با مردم احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه سید علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه برای دومین بار در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، دیدار و به پروندههای آنها رسیدگی کرد.
در حاشیه ملاقات مردمی، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در گفتوگو با میزان با اشاره به ملاقات مردمی برگزار شده، گفت: در راستای خط مشی رئیس جمهور شهید و تاکیدات رئیس قوه قضاییه ملاقات مردمی برای شنیدن مشکلات و درخواستهای مردم برگزار میشود. ۱۰ درخواست مرتبط با سازمان تعزیرات حکومتی بررسی شد و دستورات لازم صادر شد یا اگر توجیحی نیاز داشتند، صورت گرفت و تمام دستورات صادر شده پیگیری خواهد شد.
وی افزود: در سال گذشته سازمان تعزیرات حکومتی با بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم ملاقات داشته است و تدابیری در سایر مناطق کشور نیز اتخاذ شده که مردم به بتوانند در صورت نیاز با ریاست سازمان ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/