سامانه ۱۸۸۸ به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود
به گزارش گروه جامعه ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با ابراز این که این شهرداری یک نهاد مردمی است عنوان کرد: وظیفه این سازمان پاسخ گوئی به مردم است و در همین راستا سامانه 1888 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان راه اندازی شده است.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
میخواستم خدمتتون عارض شم خط میدان محمدیه به سمت کهریزک قطارهای بفاصله ی دیر به دیر میام من که ساعت ۷:۳۰ دقیقا وایمیستم تو این خط دقیقا ۲۰ الی ۲۴ دقیقه زمان میبره که قطار بعدی رد بشه .
و قطار بعدی با فشار و انبوه جمعیت سوار میشن
لطفا یه راهکار و یه فکری برای این مسله انجام بدید .
ممنون از زحماتتون
خط فرهنگسرا به صادقیه هر 40 دقیقه یکبار میاد و خیلی شلوغ هستش لطفا برسی کنید اصلا رعایت نمیشه حداقل 10 دقیقه یک قطار بیاد