رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: به زودی پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی اتقاق خواهد افتاد

15:14 - 17 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۷۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: به زودی پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی اتقاق خواهد افتاد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

خبرگزاری میزان _ هفده فروردین ماه و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یکی از یادگار‌های امام عظیم‌الشأن، روز جهانی قدس، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان همراه و همگام با مردم ولایی و شهید پرور استان، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

حاضرین در این راهپیمایی عظیم و باشکوه، همراه با تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان با فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و شعار‌های حق طلبانه، ضمن محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی و حمله بزدلانه و تروریستی به کنسولگری ایران که منجر به عروج ملکوتی جمعی از مستشاران نظامی جبهه مقاومت شد، آزادی قدس عزیز را خواستار شدند.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: حماسه امروز مردم ایران بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است و ان شاءالله به زودی پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی اتقاق خواهد افتاد و مردم مظلوم غزه از شر این جرسومه جنایت رها خواهد شد. 

در این آیین، راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تجمع و بیانیه محکومیت جنایت‌های رژیم منحوس و غده سرطانی صهیونیستی قرائت و پس از آن نماز دشمن شکن جمعه اقامه شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *