یزدانی: شرایط سختی بر کشتی در المپیک حاکم است/ آرزو می‌کنم همه ۱۰ عضو تیم ملی جویباری باشند

9:45 - 15 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۴۳۶
یزدانی: شرایط سختی بر کشتی در المپیک حاکم است/ آرزو می‌کنم همه ۱۰ عضو تیم ملی جویباری باشند
عنواندار کشتی جهان درباره فراز و فرود‌های سال ۱۴۰۲ گفت: سال خوبی بود و توانستم به اهدافی که می‌خواستم دست پیدا کنم، هرچند به دنبال مدال طلای مسابقات جهانی بودم، اما متاسفانه در فینال نتوانستم کشتی خوبی بگیرم.

خبرگزاری میزان - امیرمحمد یزدانی، دارنده ۲ مدال رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در آستانه سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: امیدوارم سال جدید برای من و همه هم تیمی‌هایم سال خوبی باشد و بتوانیم در تمام اوزان المپیکی و غیرالمپیکی در مسابقات جهانی خوش بدرخشیم.

وی با اشاره به نامزدی خانواده کشتی در بهترین‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ برای تمام کسانی که در این نظرسنجی عمومی شرکت داشتند آرزوی موفقیت کرد و گفت: همه لایق بهترین‌ها هستند. طبیعتاً حمایت من از خانواده کشتی خواهد بود. امین میرزازاده نامزد ورزش ایران، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نامزد برترین سرمربی، تیم ملی کشتی آزاد جوانان نامزد برترین تیم ملی و امیررضا معصومی نامزد قهرمان فردا در برترین‌های ورزش سال ۱۴۰۲ هستند. ما همه از یک خانواده هستیم و همه با هم برای ارتقاء و سربلندی ورزش کشتی کشور تلاش می‌کنیم به همین دلیل از تمام کشتی‌دوستان می‌خواهم به نامزد‌های خانواده کشتی رای دهند و از ایشان حمایت کنند.

یزدانی از شروع تمرینات تیم در اردو خبر داد و افزود: شرایط سختی بر کشتی در المپیک حاکم است و همه تیم تمام تلاش خود را برای دریافت سهمیه‌های تکمیلی می‌کنند تا با تیمی کامل در المپیک حضور پیدا کنند. 

وی با بیان اینکه در وزن غیرالمپیکی کشتی می‌گیرد، ابراز داشت: شانسم را برای حضور در وزن المپیکی امتحان کردم، ولی موفق نشدم. در وزن قبلی خودم نیز شرایط ملی‌پوش شدن را داشم، با این حال اکنون در حال تمرین در وزن غیرالمپیکی هستم.

یزدانی علاقه شدید مردم جویبار به کشتی را رمز موفقیت این شهرستان در پرورش کشتی‌گیران عنوان کرد و افزود: مردم جویبار آنقدر عاشق کشتی هستند که هر پسری در جویبار به دنیا می‌آید، برای او رشته کشتی را انتخاب می‌کنند و بعد‌ها از او در میادین بسیار حمایت می‌کنند. امیدوارم کشتی در جویبار همچنان رو به پیشرفت باشد تا جایی که هر ۱۰ نفر تیم ملی جویباری باشند.

وی با بیان اینکه همه فوتبالیست‌ها برای ما عزیز هستند و ما آرزو داشتیم در مسابقات آسیایی بهترین نتیجه را بگیرند، ابراز داشت: امیدوار هستم همه کشتی‌گیران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *