اگر مذاکره باعث توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و رفع آثار آن نشود، بی فایده است

23:45 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۲۷۲
اگر مذاکره باعث توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و رفع آثار آن نشود، بی فایده است
یکی از رهبران حماس تاکید کرد: حزب الله از همان روز‌های اول وارد حمایت و پشتیبانی شد و به واسطه تعهد به آرمان و مقاومت، ابتکار عمل را به دست گرفت.

خبرگزاری میزان - اسامه حمدان، از رهبران حماس با بیان اینکه مقاومت در یمن با ممانعت از انتقال کالا به رژیم صهیونیستی، آن را محاصره کرد، گفت: ما در مذاکراتی که ۴۰ روز پیش آغاز شد، صریح بودیم که هدف آن پایان دادن به تجاوزات و خروج نیرو‌های اشغالگر اسرائیل است.

وی افزود: اگر مذاکره باعث توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و رفع آثار آن نشود، بی فایده است و آنچه پیشنهاد می‌شود، دادن فرصت نفس کشیدن به دشمن اسرائیلی است.

اسامه حمدان با بیان اینکه صحبت‌های آمریکایی‌ها در مورد ضرب الاجل این است که به مقاومت فشار بیاوریم و به ارتش اسرائیل فرصت دهیم تا نفسی تازه کند، گفت: دشمن اسرائیلی از طریق گرسنگی و بمباران بر روی فرسودگی شرط بندی می‌کند، اما مقاومت اصرار دارد که به مردم فلسطین آنچه که لیاقتش را دارد بدهد.

وی تاکید کرد: هدف آمریکا از ایجاد بندر در غزه سیاسی است و اگر می‌خواهد کمک کند، باید تسلیح «اسرائیل» را متوقف کند و از حق وتو دست بردارد.

اسامه حمدان با بیان اینکه ما به تنهایی نمی‌جنگیم و بین احزاب محور مقاومت مشارکت وجود دارد و به ثبت پیروزی نزدیکتر شده ایم، اظهار کرد: حزب الله از همان روز‌های اول وارد حمایت و پشتیبانی شد و به واسطه تعهد به آرمان و مقاومت، ابتکار عمل را به دست گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *