پیام تسلیت شورای راهبردی روابط خارجی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

22:47 - 07 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۵۵۵۴
پیام تسلیت شورای راهبردی روابط خارجی در پی شهادت سیدحسن نصرالله
شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی تاکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله بی‌تردید ضایعه بزرگی برای جهان اسلام است، ولی بدان معنا نیست که مبارزه یاران او علیه اشغالگران متوقف خواهد شد.

خبرگزاری میزان -  شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تبریک و تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سید حسن نصرالله، مبارز نستوه و چهره برجسته دنیای عرب که عمر خود را در راه مبارزه با رژیم نسل کش و غاصب اسراییل گذراند و دنیای عرب را به وظیفه اسلامی خود در مبارزه با اشغالگران و حامیان آن‌ها آگاه ساخت و نقش مهمی را در سازماندهی و بسیج نیرو‌های وفادار به انقلاب اسلامی ایفا کرد، به آرزوی خود که کسب فیض شهادت و پیوستن به یاران شهید خود از جمله شهید سلیمانی بود، نائل آمد.

شهادت سید حسن نصرالله بی‌تردید ضایعه بزرگی برای جهان اسلام است، ولی بدان معنا نیست که مبارزه یاران او علیه اشغالگران متوقف خواهد شد، چنانکه ربایش امام موسی صدر، شهادت سید عباس موسوی، دبیر کل اسبق حزب الله و شهادت فرماندهان بزرگ حزب الله، نه تنها خللی در مبارزه علیه اشغالگران پدید نیاورد، بلکه با تدبیر سیدحسن نصرالله، حزب‌الله به قدرتی بزرگ تبدیل شد که رژیم اشغالگر قدس را در جنگ ۲۰۰۶ مجبور به پذیرش شکست و فرار از لبنان ساخت.

آن‌ها که تصور می‌کنند نهضت اسلامی با ترور رهبران آن متوقف خواهد شد، اگر تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مرور کنند، به نادرستی تحلیل خود پی خواهند برد، زیرا شهادت آیت الله بهشتی و آیت الله مطهری که نقش برجسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران داشتند و شهادت آن‌ها ضایعه بزرگی برای انقلاب بود، موجب توقف انقلاب نشد و جمهوری اسلامی ایران با قدرت بیشتری به حیات خود ادامه داد. تحلیل نادرست بیگانگان ناشی از عدم آشنایی آن‌ها با قدرت ایمان و شهادت طلبی است، چنانکه با شهادت هر رزمنده، رزمندگان بیشتری ظهور می‌یابند و راه او را ادامه می‌دهند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده محترم نصرالله و رزمندگان حزب‌الله و اعضای مقاومت اسلامی، علو درجات آن رهبر بزرگ را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت و پیروزی رزمندگان اسلام را در مبارزه با اشغالگران و حامیان آن آرزو دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *