بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شمس‌آذر چه گفتند؟

20:57 - 03 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شمس‌آذر چه گفتند؟
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شمس‌آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.‌ این نتیجه در حالی رقم خورد که سرخ‌پوشان از دقیقه ۶۳ به دلیل اخراج علی نعمتی ۱۰ نفره بازی را دنبال می‌کردند.

بازیکنان پرسپولیس پس از مسابقه به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

گئورگی گولسیانی: بعد از دیدار با الدحیل، پنالتی زدن برایم آسان نبود

*بازی واقعاً سختی بود و هر مسابقه در ایران دشوار است. با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که روی آن کار می‌کنیم. امیدوارم این پیروزی، گام اول برای برد‌ها و موفقیت‌های بزرگ و همچنین تکرار قهرمانی‌های سال گذشته باشد. فصل گذشته همه جام‌ها را بردیم و در پرسپولیس، در هر تورنمنت باید قهرمان شویم.

*در فوتبال می‌توان ۱۰ نفره هم پیروز شد. بازیکن ما دو کارت زرد گرفت و شرایط راحتی نداشتیم. به هر حال پرسپولیس کلاس بالایی دارد و از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم.
*صاحب ضربه پنالتی شدیم که ایستادن پشت آن پس از آن پنالتی مقابل الدحیل از دست دادم، از لحاظ روانی آسان نبود. زدن این ضربه بسیار سخت بود، اما تصمیم گرفتم این پنالتی را بزنم.

*حسین کنعانی بازیکن و شوتزن بسیار خوبی است. پیروزی تیم برای من بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد و اگر هر بازیکنی از من بخواهد، اجازه می‌دهم که پنالتی پرسپولیس را بزند. زدن ضربه پنالتی آسان نیست.

وی در این مورد که برای سومین بار، در یک مسابقه دو مرتبه برای پرسپولیس گلزنی می‌کند، گفت: هر گلی که بزنم، برای تیمم خوشحال هستم؛ به‌ویژه اگر سه امتیاز بازی را بگیریم.

مهدی ترابی: تمرکزمان روی بازی‌های آینده است و به جدول نگاهی نداریم

*می‌دانستیم بازی سختی جلوی شمس آذر داریم. انصافاً شمس آذر تیمی جوان و شجاع است. بازی‌های‌شان را دیده بودیم و در تمام بازی‌ها خوب بازی کرده بودند. به آن‌ها تبریک می‌گویم. سه امتیاز مهمی بود که توانستیم کسب کنیم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام بدهیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، سه امتیاز مبارک‌شان باشد.

*تلاش می‌کنیم در این دو بازی باقیمانده‌ای که داریم بتوانیم شش امتیاز را کسب کنیم. تلاش‌مان را می‌کنیم و به جدول نگاهی نداریم. فقط تمرکزمان روی بازی‌های آینده‌مان است.

*خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم بازی را با نتیجه خوب تمام کنیم.

*ترابی در پاسخ به این پرسش که وقتی نام حاج قاسم سلیمانی را می‌شنود یاد چه چیزی می‌افتد، تأکید کرد: مردانگی؛ مگر چیزی بالاتر از مردانگی داریم؟

نبیل باهویی: اجازه دادم گولسیانی پنالتی را بزند

*هواداران فوق‌العاده‌ای داریم و آن‌ها از من و تیم پرسپولیس حمایت می‌کنند. چیز زیادی از زبان فارسی متوجه نمی‌شوم، اما حمایت بسیار زیادی از سوی آن‌ها حس می‌کنم.

*می‌خواستم در این مسابقه گل بزنم، اما پیروز شدیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. تلاش می‌کنم مانند امروز، در زمان و جای مناسب باشم. در دقایق پایانی مسابقه شانسی ایجاد شد و می‌خواستم گلزنی کنم، اما اجازه دادم دوستم گولسیانی ضربه پنالتی را بزند.
*پس از اخراج علی نعمتی کار گروهی بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم و شایسته این پیروزی بودیم. سه امتیاز بازی از هر چیزی مهم‌تر بود که آن را گرفتیم.

بیرانوند: به شوخی هم به کنعانی‌زادگان نگفتم چرا درباره خودرو‌ها حرف زدی

*این پیروزی را به باشگاه بزرگ و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. به شمس آذر قزوین هم تبریک می‌گویم که واقعا غول‌کُش است و تیم‌های بزرگی را شکست داده یا از آن‌ها امتیاز گرفته است. بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند، به خصوص اینکه ۱۰ نفره شده بودیم. این پیروزی می‌تواند در ادامه راه به تیم ما کمک کند.

*درگیری با محمدحسین کنعانی‌زادگان بر سر ابطال مجوز واردات خودرو؟ کنعانی‌زادگان می‌داند همه از جمله بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی او را دوست دارند. به جان فرزندانم پس از شنیدن خبر ابطال واردات خودرو حتی در رختکن به شوخی به حسین (کنعانی‌زادگان) نگفتم چه کار کردی؟! به هیچ عنوان به بازیکن تیم خودمان که می‌دانم قرار است یک سال کنار هم بازی کنیم، بی‌احترامی نمی‌کنم. هر اتفاقی که افتاده با مجوز دولت بوده و هیچ کسی کار خلافی نکرده است. دیوان عدالت رأی داده و به آن احترام می‌گذاریم. چون بحث حقوقی است ما نمی‌توانیم حقوقی صحبت کنیم و بخش حقوقی فدراسیون فوتبال باید صحبت کند.

*شاید مردم فکر می‌کنند با مجوزی که دولت به بازیکنان داده، با پول دولت هم ماشین وارد کرده‌اند. نمی‌خواهم مبلغ را بگویم، ولی بازیکنان با هزینه خودشان ماشین وارد و پول گمرگ را پرداخت کرده‌اند. فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است و امیدوارم اتفاقی که برای بازیکنان تیم ملی افتاد برای همه ورزشکاران رخ دهد. ما در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و قطعاً این مسابقات برای همه مهم است.

*بیرانوند در خصوص اینکه در صحنه‌ای به یحیی گل‌محمدی تأکید می‌کرد تعویضی انجام ندهد، تصریح کرد: دَم آقا یحیی گرم که خودش تصمیم‌گیرنده بود و اجازه نداد این اتفاق بیفتد. به خودم اجازه نمی‌دهم به گل‌محمدی چنین حرفی بزنم. خودش تصمیم گرفت و این تصمیم به سود تیم بود. از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم. وقتی ۱۰ نفره می‌شوید و می‌توانید در شرایط سخت تیمی را شکست دهید که مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفته، ۱۰۰ درصد مدعی قهرمانی هستید. تمام اشتباهات‌مان را مرتکب شده‌ایم و دیگر اشتباه کردن بَس است. هواداران می‌دانند مصدومان زیادی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری داریم و کارمان سخت است.

*بیرانوند در رابطه با انتقاد‌ها از عملکرد علی نعمتی در پرسپولیس یادآور شد: هر بازیکنی در برخی مواقع، روزش نیست. نعمتی جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است و، چون با دل و جان بازی می‌کند برخی مواقع اتفاق‌هایی برای او می‌افتد. یکی از بازیکنانی که فصل گذشته کمک کرده که سه قهرمانی بگیریم نعمتی بود. قطعاً هواداران او را حمایت می‌کنند.

*بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا ابطال مجوز واردات خودرو روی روحیه بازیکنان تیم ملی تأثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: ما بازیکنان تیم ملی تعهدی به هم داده‌ایم که باید تا فینال جام ملت‌های آسیا برویم و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی‌مان را بگیریم. اگر بخواهیم تمرکزمان را به هم بزنیم بی‌احترامی به مردم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *