چهل و پنج هزار ثبت‌نام کننده رکوردی جدید در آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر

10:17 - 28 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۰۲۲
چهل و پنج هزار ثبت‌نام کننده رکوردی جدید در آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر
چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از پنجم تا پانزدهم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل این دفتر اعلام کرد: اولین آزمون جامع فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با حضور ۳۹۵۵۴ نفر شرکت کننده و چهل و دومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر با حضور ۵۳۶۱ نفر شرکت کننده، در ۳۰ رشته و ۶۰ استاندارد از پنجم تا پانزدهم دی ماه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

محمد حسین اسماعیلی با اشاره به افزایش تعداد ثبت نام کنندگان در این دوره آزمون‌های جامع و ادواری گفت: طبق آخرین آمار ۴۴۹۱۵ نفر شامل ۳۰۱۶۷ مرد و ۱۴۷۴۵ زن در این آزمون شرکت دارند که در این دوره رکورد جدیدی در آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر محسوب می‌شود که امید است در ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی و آموزش هنر تاثیر گذار باشد.

وی افزود: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون‌های کتبی و عملی است و این دوره با ۱۱۵۲۰۲ نفر_استاندارد آزمون کتبی جامع و تعداد ۱۵۰۲۰ نفر استاندارد آزمون کتبی ادواری همچنین ۹۷۷۳۴ نفر استاندارد آزمون عملی و ۱۲۱۱۶ نفر استاندارد آزمون عملی، به صورت سراسری و همزمان در ۳۱ استان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی گفت: آزمون‌های مهارتی کاردانش در هر سال تحصیلی در سه دوره به صورت ادواری و جامع برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان در آزمون گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند که پس از گذراندن دروس عمومی موفق به اخذ دیپلم متوسطه می‌شوند که نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی: honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *