مشارکت بی‌نظیر مردم در طرح «مرهم زائر ۲» با اهدای ۴ هزار و ۱۵۴ قلم دارو

10:04 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۹۱۹
مشارکت بی‌نظیر مردم در طرح «مرهم زائر ۲» با اهدای ۴ هزار و ۱۵۴ قلم دارو
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اهدای ۴ هزار و ۱۵۴ قلم دارو در طرح «مرهم زائر ۲»، گفت: همزمان با اجرای این طرح و تامین دارو و تجهیزات پزشکی ویژه زائرین اربعین، ۹۱۸ پایگاه جمع‌آوری دارو در سراسر کشور برپا شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی با اشاره به اهدای ۴ هزار و ۱۵۴ قلم دارو در طرح «مرهم زائر ۲»، گفت: از بین ۹۱۸ پایگاه‌ جمع‌آوری دارو در سراسر کشور، ۳۷۶ پایگاه در شعب جمعیت هلال احمر برپا شد که بیش از ۴۱ درصد دارو‌ها را تحویل گرفتند.

سلیمی‌با اشاره به همکاری مطلوب خانه‌های هلال سراسر کشور نیز تشریح کرد: از مجموع ۳۴۵ پایگاه برپا شده در خانه‌های هلال نیز، ۳۸ درصد دارو‌های دریافتی به جمعیت هلال احمر رسید.

وی یادآور شد: دارو‌های دریافتی پس از تفکیک توسط متخصصین این حوزه و تکنسین‌های مجرب داروخانه‌های جمعیت هلال احمر، در بسته‌بندی‌های مناسب برای مصرف زائرین اربعین ارسال شد و دارو‌های مازاد نیز به انبار دارویی استان خراسان رضوی تحویل داده شد تا در مراسم پایانی ماه صفر مصرف شود.

سلیمی ادامه داد: دارو‌های اهدایی در ۱۱ گروه دارو‌های دیابتی، مسکن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها، دارو‌های تنفسی، دارو‌های اعصاب و روان، دارو‌های قلبی عروقی، دارو‌های گوارشی، ویتامین‌ها، دارو‌های مخصوص سرماخوردگی و اعصاب و روان همچنین ست تزریقات و تجهیزات پانسمان قرار داشتند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از مشارکت بی نظیر مردم از این طرح عنوان کرد: مردم بشردوست ایران سرافراز همیشه در خط مقدم صحنه خدمت به همنوع حاضرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *