توافق کمیته ملی المپیک با رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام ورزشکاران به هانگژو

12:59 - 12 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
توافق کمیته ملی المپیک با رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک برای اعزام ورزشکاران به هانگژو
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد نامه‌نگاری‌های لازم برای صدور لایسنس دو ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو را انجام خواهد داد.

خبرگزاری میزان - زهرا اینچه درگاهی، رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک ظهر امروز (یکشنبه) در محل کمیته ملی المپیک حضور یافت و پس از رایزنی با سیدمناف هاشمی، دبیرکل این کمیته اعلام کرد که نامه‌نگاری‌های لازم برای صدور لایسنس دو ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو را انجام خواهد داد.

رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در اینخصوص گفت: جلسات سازنده‌ای با متولیان ورزش با رویکرد حل مشکلات داشتیم. با توجه به اینکه به نتیجه نرسیدیم و بازی‌های آسیایی در راه است، مایل هستم بچه‌هایی که از ۶ سال قبل و ریاست خودم جزو اهداف ما برای کسب مدال بودند و امروز زمان به ثمر رسیدن آن است، حمایت شوند.

وی ادامه داد: انتخابات به دلیل تخلفات و مجمع غیرقانونی باطل است. این دوره بلاتکلیفی که ان‌شاءلله به زودی حل می‌شود و همزمان با بازی‌ها تصمیم گرفتم به دور از حاشیه‌ها و جنجال‌ها به کمیته بیایم و اعلام کردم لایسنس بچه‌ها را درخواست می‌دهم. امیدوارم انتخابات برگزار و فدراسیون فعالیت سازنده خود را آغاز کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *